آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

مشخصات بلاگ
آی تی جار            ITJAR.BLOG.IR

به نام خدا
باسلام خدمت تمامی کاربران فارسی زبان
این وبلاگ رو برای کمک کردن به شما درباره
مسائل رایانه ای ساختم
امیدوارم به درستی ازش استفاده کنید
تمامی سایت هاووبلاگ هایی که تمایل دارند
بااین وبلاگ لینک کنند
درصورت سیاسی نبودن اطلاع دهند
تابه لینک اضافه شوند
لطفا در انجمن گفت و گو این وبلاگ عضو شوید و مارا در ارائه اطلاعات بهتر یاری کنید.
با تشکر گروه فناوری اطلاعات آی تی جار

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان


با سلام
من خواستم; خاطرات و تجربه ای راکه در این همایش بدست آورده ام, برای شما قرار دهم:
وقتی تبلیغات نمایشگاه را در وبلاگ قرار دادیم, با دوستان تصمیم به رفتن به نمایشگاه گرفتیم؛ تا هم تجربه ای برای خودمان باشد و بتوانیم آن را در اختیار شما قرار دهیم, هم با توجه به اینکه, این نمایشگاه مرتبط با رشته تحصیلی خودمان (رشته؛ فناوری اطلاعات) بود, می توانستیم با رفتن به این همایش و مطلع شدن از آخرین اخبار تکنولوژی, بار علمی خود را افزایش دهیم.

در این نمایشگاه بر خلاف انتظار ما, فقط نرم افزارهای روز ایران گردهمایی شده بود.
یعنی؛ بیشتر جنبه تبلیغاتی برای مهندسین ایرانی موفق به تولید نرم افزار در زمینه فناوری شده بودند, و یا وب سایتی موفق در این زمینه داشتند, بود.
ما فکر می کردیم که در این همایش می توانیم از جدیدترین گجت های تکنولوژی, مطلع شویم و بهترین برند ها را بشناسیم در صورتی که این طور نبود.
در این نمایشگاه, 2 محصول بیشتر از همه ی محصولات نظر بنده را به خود جلب کرد.
اولی؛ نرم افزار آموزش زبان انگلیسی به نام iRIS  بود. این نرم افزار یک شیوه و تحولی نوء در آموزش زبان ابداع کرده بود و آن این بود که؛ ما ضمن گوش دادن به موسیقی دلخواه و یا حتی تماشای فیلم میتوانیم زبان را آموزش ببینیم.
حتی میتوانیم کلمه ی دلخواه را در فیلم جست و جو کنیم و یا حتی قسمتی از فیلم که این کلمه در آن به کار رفته و یا تعداد تکرار کلمه را ببینیم. هم چنین میتوان به کمک ای نرم افزار هنگام تماشای فیلم دوبله به زبان های مختلف را داشت. که این موضوع خیلی به نظر بنده جالب بود!
ضمنا این را نیز اضافه کنم, که این نرم افزار توسط مهندسین ایرانی اختراع شده است, که این برای ما جای افتخار دارد که هم میهنانمان توانسته اند, نرم افزاری نرم افزاری قدرتمند, 100% رایگان و متمایز از سایر نرم افزار ها ابداع کنند.
برای دانلود این نرم افزار و کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید:

محصولی دیگر که ترجیح دادم برایتان معرفی کنم, تلویزیون های جدید شرکت LG به نام LG ULTRA HD TV است.
این تلویزیون به تازگی وارد بازار شده است و مورد توجه و استقبال خوبی قرار گرفته است, به دلیل شفافیت فوق العاده تصویری که دارد.
هم چنین دارای یک کنترل جادویی از راه دور و منوی اصلی هوشمند می باشد که این 2 کنار هم دسترسی به محتویات چند رسانه ای را بدون هیچ نوع پیچیدگی امکان پذیر می سازد.
این کنترل دارای فرمان صوتی است, و تنها با صحبت کردن هر آنچه بخواهید, پیش روی شما خواهد بود. این TV دارای؛ مرورگر فایل شبکه, اتصال بی سیم با Intel wiDi , کابل MHL و Miracast  نیز می باشد.
شما به راحتی میتوانید صفحه تلویزیون خود را با استفاده از تبلت و گوشی هوشمند, به طور هم زمان و با اتصال به شبکه wifi  مشاهده کنید.

امیدوارم با در اختیار گذاشتن این موارد توانسته باشم چکیده کار این همایش را برایتان معرفی کرده باشم. ضمنا این همایش تا مورخ 92/12/11 دایر می باشد که میتوانید با رفتن به آنجا از جدیدترین دستاوردهای ایرانی در زمینه تکنولوژی مطلع شوید.
موفق باشید
عباسی

  • ۹۲/۱۲/۱۰
  • JARCHI

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی