آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

مشخصات بلاگ
آی تی جار            ITJAR.BLOG.IR

به نام خدا
باسلام خدمت تمامی کاربران فارسی زبان
این وبلاگ رو برای کمک کردن به شما درباره
مسائل رایانه ای ساختم
امیدوارم به درستی ازش استفاده کنید
تمامی سایت هاووبلاگ هایی که تمایل دارند
بااین وبلاگ لینک کنند
درصورت سیاسی نبودن اطلاع دهند
تابه لینک اضافه شوند
لطفا در انجمن گفت و گو این وبلاگ عضو شوید و مارا در ارائه اطلاعات بهتر یاری کنید.
با تشکر گروه فناوری اطلاعات آی تی جار

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

فیس بوک امروزه به خانه بیش از نیم میلیون اپلیکیشن تبدیل شده است و بسیاری از آنها قبل از اضافه شدن به پروفایل شما، می خواهند به یک سری از اطلاعات و امکانات پروفایل دسترسی داشته باشند. از جمله اینکه درخواست دسترسی به آدرس ایمیل شما، برای ارسال پیام های مختلف را دارند. اما این کار ممکن است باعث مشکلات امنیتی و نقض حریم خصوصی شما گردد. پس راه حل چیست؟

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات و به نقل از نگهبان، اگر دوست دارید که از بازی ها و اپلیکیشن های جذاب فیس بوک بهره ببرید اما ایمیل شما با توسعه دهندگان آن اپلیکیشن ها به اشتراک گذاشته نشود، تنها کافی است در صفحه ای که اپلیکیشن درخواست مجوز برای دسترسی های مختلف را از شما دارد، در زیر گزینه Send me email، بر روی لینک Change کلیک کنید. حال می توانید در لیست موجود، به جای ایمیل خودتان، یک ایمیل ناشناس تصادفی که توسط فیس بوک ساخته می شود را انتخاب کنید.

با این کار شما باز هم ایمیل های ارسالی اپلیکیشن مورد نظر را در آدرس ایمیل اصلی تان دریافت می کنید، اما آن اپلیکیشن ایمیل شما را ندارد. در اینجا ایمیل های اپلیکیشن برای آدرس ایمیل ناشناس تصادفی فیس بوک ارسال شده و از آنجا به ایمیل اصلی تان منتقل می گردند.

جالب تر اینکه با حذف بازی یا اپلیکیشن از اکانت فیس بوک تان، ایمیل ناشناس ساخته شده هم حذف می شود و دیگر آن برنامه هیچ دسترسی به شما ندارد و باعث دردسرتان نخواهد شد.

بد نیست برای یادآوری، به این نکته اشاره کنیم که برخی اسپمرها فقط برای به دست آوردن ایمیل های افراد و انجام حملات فیشینگ، اسپمینگ و یا حتی فروش ایمیل ها به شرکت های دیگر، دست به تولید اپلیکیشن های کوچک جذابی می زنند. با این کار، اگر همه ما بدون توجه به موارد اینچنینی، ایمیل های واقعی مان را در اختیار اپلیکیشن قرار دهیم، تازه اول دردسر ما و خوشحالی شخص اسپمر یا تبلیغات چی است.

 

  • ۹۲/۱۲/۱۳
  • JARCHI

فیسبوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی