آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

مشخصات بلاگ
آی تی جار            ITJAR.BLOG.IR

به نام خدا
باسلام خدمت تمامی کاربران فارسی زبان
این وبلاگ رو برای کمک کردن به شما درباره
مسائل رایانه ای ساختم
امیدوارم به درستی ازش استفاده کنید
تمامی سایت هاووبلاگ هایی که تمایل دارند
بااین وبلاگ لینک کنند
درصورت سیاسی نبودن اطلاع دهند
تابه لینک اضافه شوند
لطفا در انجمن گفت و گو این وبلاگ عضو شوید و مارا در ارائه اطلاعات بهتر یاری کنید.
با تشکر گروه فناوری اطلاعات آی تی جار

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

معرفی بازی های کامپیوتری برگزیده روز 

Battlefield: Bad Company2 
ویژگی برجسته این بازی تیراندازی اول شخص حالت مولتی‌پلیر جذاب و فوق‌العاده آن است که به نظر می‌رسد یک سر و گردن از دیگر رقبا بالاتر باشد. Bad Company2 یک رشته عملیات نظامی پر سرعت و هیجان را در خود جای داده است. بازی چند نفره آن‌لاین آن نقشه‌های بزرگ و مناسب، انهدام پذیری باورنکردنی، خودروهای نظامی پرقدرت و طراحی صدای عالی را یکجا به علاقه‌مندان عرضه می‌کند. این ویژگی‌ها با یکدیگر ترکیب شده اند تا حس نبرد در یک میدان جنگ واقعی را در شما ایجاد کنند و با تجربه محیط های درگیری آن،

دیگر صحنه‌های جنگ بازی‌های قبلی این ژانر، غیر واقعی به نظر خواهند رسید. 
منطقه جنگی وسیع بازی، شما را به مکان‌های زیبا و بیگانه می‌برد. جایی که تمایل دارید برای چند ثانیه‌ای هم که شده، دست از تیراندازی بردارید و کمی هم از مشاهده مناظر اطراف لذت ببرید، همزمان شما نیز همراهان خوبی برای غلبه بر دشمن هستید و شخصیتتان در طول بازی قابل لمس است که این ویژگی را کمتر در بازی‌های این ژانر شاهد بوده‌ایم. نتیجه کار، یک ماجراجویی جذاب و سرگرم کننده است که با ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای چون مولتی پلیر عالی و ساخت فنی مناسب Battlefield: Bad Company2 را به یک بازی ویژه در دنیای بازی‌های تیراندازی تبدیل ساخته است.
محیط و صحنه‌های زیبای بازی مسلماَ شما را از منفجر ساختن سنگرها، خودروها، ساختمان‌ها، درختان و پل‌ها منصرف نخواهد ساخت، چرا که صحنه انهدام آنها نیز زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد.

معرفی بازی های کامپیوتری برگزیده روز

نقشه‌های بازی بزرگ بوده و دارای طراحی خوبی هستند و نقش مهمی در طراحی شیوه مبارزه بازی می‌کنند. جنگل‌های سردسیری، بیابان‌های بی‌آب و علف، مجموعه‌های صنعتی ساحلی، روستاهایی در جنگل‌های باتلاقی و مکان‌های حاشیه رودخانه‌ها در طول بازی میزبان درگیری‌ها و جنگ‌های سختی هستند. با امتیازهایی که در جنگها بدست می‌آورید می‌ توانید تسلیحات و تجیهیزات جدیدی در اختیار داشته‌باشید و مقام خود را نیز ارتقاء دهید و یک نیروی متخصص شوید. چهار کلاس نیروی عملیاتی موجود در بازی شامل سربازان پیاده نظام که دارای تفنگ، نارنجک‌انداز و کیت های مهمات هستند، مهندسینی که زیرکانه با دستکاری و خراب کردن خودروهای نظامی و دشمنی آنها را به هلاکت می‌رسانند، پزشکانی که اسلحه را زمین می‌گذارند و به یاری همرزمان زخمی می‌شتابند و تک‌تیراندازها که از فواصل دور دشمن را از پا در‌می‌آورند، می‌شود.
با کشتن نیروهای دشمن، حمایت از نیروهای خودی و به دست‌آوردن مدال به خاطر دلاوری در جنگ ،امتیازاتی دریافت می‌کنید و با باز کردن قفل تجهیزات جدید نه تنها قدرتمندتر می‌شوید بلکه راه‌های بیشتری برای تأثیرگذاری بیشتر در صحنه نبرد پیش روی خود می‌بینید.
در این بازی نیازمند گرفتن تصمیمات تاکتیکی سرنوشت‌ساز هستید تا به پیروزی‌های سریع‌تر و راحت‌تری دست یابید.
Bad Company2 را باید بهترین بازی از سری فوق‌العاده Battlefield و یکی از برجسته‌ترین بازی‌ها در ژانر پرطرفدار اول شخص تیرانداز به حساب آورد که در آن توجه فوق‌العاده ویژه‌ای به بازی چند نفره شده تا دیگر هیچ چیزی کم نداشته باشد. حداقل سیستم مورد نیاز:
System: P4-2GHZ / RAM:2 GB/
Video Card: 256MB / Hard: 15 GB/
S.T.A.L.K.E.R Call of Pripyat

معرفی بازی های کامپیوتری برگزیده روز

Call of Pripyat را باید بازی بهتری نسبت به دو بازی قبلی سری S.T.A.L.K.E.R به حساب آورد. این بازی از بسیاری جهات قابل قبول به نظر می‌رسد و حتی می‌تواند به رقابت با دیگر بازی‌های موجود در بازار نیز امیدوار باشد. در سومین بازی این سری در نقش یک مأمور امنیتی اوکراینی به نام «الکساندر دگیتارف» وارد بازی می‌شوید. تعدادی از هلی‌کوپترهای نظامی در منطقه‌ای که در حادثه اتمی چرنوبیل ویران شده، سقوط می‌کنند و شما برای انجام تحقیقات به آنجا فرستاده می‌شوید. Call Of Pripyat تلاش زیادی کرده تا در بخش داستان بازی، برتری‌های محسوسی نسبت به نسخه‌های قبلی داشته باشد. این داستان ابهامات کمتری دارد و در ادامه بازی ابتدایی این سری یعنی Shadow of Chernobyl نوشته شده است.
در زمان نزدیک به پایان بازی و با مشخص شدن آنچه که در Pripyat (شهری خالی از سکنه در نزدیکی نیروگاه اتمی) به وقوع می‌پیوندد، داستان جذاب‌تر نیز می‌شود. برخی ویژگی های بازی همانند تکنسین که تسلیحاتتان را به روز می‌کند سرگرم کننده هستند ولی در بیشتر موارد باید تنها مراقب جان خود بوده و به پیروز شدن در نبردها در محیط غم‌انگیز بازی بیاندیشید. موتور گرافیکی Call Of Pripyat همانند دیگر بخش‌ها پیشرفت‌هایی داشته ولی در بین بازی‌های دیگر، حرف خاصی برای گفتن ندارد و سطوح با رزولوشن پایین و گاهی انیمیشن‌های خاص و حتی بدترکیب، قدیمی بودن آن را فاش می‌سازند ولی نباید از محیط بازی که مشخص است با دقت بالایی طراحی شده، به سادگی گذشت. پس ازبه اتمام رساندن داستان، این امکان مهیا است تا بدون هیچ ترس و دغدغه‌ای آزادانه در منطقه پرسه زده و آن را حسابی برانداز کنید. در طول جریان بازی فرصت‌های کمتری برای سیاحت در محیط و شناسایی آن دارید و غافلگیری‌های کمی را از سوی دشمن شاهد خواهیم بود.
انتخاب‌های موجود در حالت بازی چند نفره Call Of Pripyat همانند بازی‌های قبلی S.T.A.L.K.E.R خیلی روتین بوده و زیاد پرداخت نشده‌اند و در کل پیشرفتی در این بخش شاهد نیستیم.
به طور کلی می توان گفت آنچه که ما را وسوسه خواهد کرد تا این بازی جدید را امتحان کنیم، نه یک بازی آن‌لاین تکراری، بلکه محیط استثنائی و اکولوژی واقعی موجود در آن است.

معرفی بازی های کامپیوتری برگزیده روز

معرفی بازی های کامپیوتری برگزیده روز

حداقل سیستم مورد نیاز:
System P4-2GHZ /RAM: 512 MB/
Video Card: 128 MB
منبع:ماهنامه نوآور ،ش68

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی