آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

مشخصات بلاگ
آی تی جار            ITJAR.BLOG.IR

به نام خدا
باسلام خدمت تمامی کاربران فارسی زبان
این وبلاگ رو برای کمک کردن به شما درباره
مسائل رایانه ای ساختم
امیدوارم به درستی ازش استفاده کنید
تمامی سایت هاووبلاگ هایی که تمایل دارند
بااین وبلاگ لینک کنند
درصورت سیاسی نبودن اطلاع دهند
تابه لینک اضافه شوند
لطفا در انجمن گفت و گو این وبلاگ عضو شوید و مارا در ارائه اطلاعات بهتر یاری کنید.
با تشکر گروه فناوری اطلاعات آی تی جار

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

جالب ترین بازی‌های تلفن همراه +دانلود

چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۳۵ ب.ظ
سیستم عامل های آندروید و ای او اس و ... از جمله پر کاربردترین سیستم ها هستند. بازی های و سرگرمی های زیادی همه روزه برای این سیستم ها وارد بازار می شود که می توانند ساعت ها شما را به خود مشغول کنند.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت هستند. هر روزه نیز بازی های جدیدی وارد بازار می شود که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب جدیدترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور میکنیم.

مزرعه داری مجازی - آندروید



بازی Farming Simulator یک شبیه‌ساز از کشاورزی است. در این بازی با در اختیار داشتن ابزارهای کشاورزی باید به کاشت محصولات مشغول شوید و پروسه رشد محصولاتتان را در شب و روز دنبال کنید. می‌توانید با تعیین قیمت‌ها محصولات خود را به‌فروش برسانید و نهایتاً پولی که به‌دست می‌آورید را سرمایه‌گزاری کنید. در این بازی بیش از ۱۰۰ ابزار گوناگون کشاورزی همچون تراکتورها وجود دارد. 

این بازی را از اینجا دانلود کنید.

هواپیما در طوفان - ویندوزفون



یک بازی زیبا و جذاب برای عاشقان پرواز و البته دوست داران خطر را برای تلفن های ویندوز فون برای شما آماده کرده ایم. شما در این بازی باید هواپیمایی را از میان طوفان های سنگین به مقصد برسانید و مسافران آن را نجات دهید. این بازی دارای قابلیت هایی مانند استفاده از نیترو و یا تمیز کردن هوا برای مدت کوتاه نیز هست. این بازی به صورت اورجینال برای شما قرار داده شده 

این بازی را از اینجا دانلود کنید.

Candy Flick - آی او اس



اگر اهل بازی با آیفون یا آیپد خود باشید حتما نام بازی Cut the Rope را شنیده‌اید. بازی زیبایی که در آن باید به یک موجود دوست داشتنی شیرینی مورد علاقه‌اش را بدهید. حالا شرکت سازنده‌ی بازی در یک حرکت خلاقانه نمونه‌ی واقعیت افزوده‌ی این بازی را عرضه کرده است که بسیار جالب است. شما یک کارت مخصوص را از طریق برنامه باید پرینت بگیرید و آن را روی یک سطح مثل میزتان قرار دهید.

 سپس دوربین آیفون / آیپد خود را به سمت آن شکل پرینت‌شده روی کاغذ بگیرید و حالا همان موجود دوست‌داشتنی بصورت واقعیت افزوده به شما نشان داده می‌شود! انگار که روی میز نشسته و منتظر است تا شما اون را غذا دهید. کافیست با حرکت دست روی آیفونتان شیرینی‌ها را به سمت او پرتاب کنید. هرچه شیرینی بیشتری به او بدهید امتیازتان بالاتر خواهد بود.

این بازی را از اینجا دانلود کنید.

چرخ دنده ها - آندروید



بازی Cogs یک بازی فکری و جذاب است که در دو محیط دو بعدی و سه بعدی دستگاه هایی را در اختیار شما قرار می دهد که ناقص هستند. شما باید این دستگاه ها را با استفاده از قطعات مختلف مثل چرخدنده ها و لوله ها تکمیل کنید. این بازی دارای 50 مرحله در سه محیط مختلف است که نتیجه آن 150 مرحله متفاوت و بیش از 10 ساعت فعالیت فکری است.

این بازی را از اینجا دانلود کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی