آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

مشخصات بلاگ
آی تی جار            ITJAR.BLOG.IR

به نام خدا
باسلام خدمت تمامی کاربران فارسی زبان
این وبلاگ رو برای کمک کردن به شما درباره
مسائل رایانه ای ساختم
امیدوارم به درستی ازش استفاده کنید
تمامی سایت هاووبلاگ هایی که تمایل دارند
بااین وبلاگ لینک کنند
درصورت سیاسی نبودن اطلاع دهند
تابه لینک اضافه شوند
لطفا در انجمن گفت و گو این وبلاگ عضو شوید و مارا در ارائه اطلاعات بهتر یاری کنید.
با تشکر گروه فناوری اطلاعات آی تی جار

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

دانلود تصاویر پانوراما

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۵۵ ب.ظ

تصویر پانوراما چیست؟

پانوراماها تصاویر طولی و عریض و در برخی موارد کروی هستند که بخشی از آن در معرض دید قرار می گیرد، حرکت پانوراما باعث می شود که در دریچه دید، تصویر به صورت یک فیلم ویدیویی از یک منظره یا هر محیط دیگری نمایش داده شود.

سایت Sites in 3D

راه های مختلفی برای ساخت تصاویر پانوراما وجود دارد که یکی از ساده‌ترین آنها عکسبرداری از یک منظره با استفاده از چند تصویر و اتصال تصاویر به یکدیگر است. البته این نوع تصاویر این روزها در صنعت، دندان پزشکی و ساخت تورهای مجازی نیز کاربرد وسیعی دارند.
امروزه دوربینهای به بازار عرضه شده که امکان عکسبرداری به صورت پانوراما با حرکت دوربین را نیز میسر کرده است.

معرفی سایت

Sites in 3D یکی از بهترین سایتها برای ارائه تصاویر پانوراما کروی یا 180×360 است. پانوراماهای 180×360 این امکان را به شما می دهد تا با ماوس (یا صفحه کلید) به صورت آزادانه و در محیطی سه بعدی دور تا دور (360 درجه) خود را در محلی که از آن عکس برداری شده است ببینید. همچنین امکان نمایش نمای بالا و پایین پانوراما (180 درجه) نیز وجود دارد.

این سایت حاوی هزاران پانورامای سه بعدی زیبا و متنوع از اماکن مذهبی، آثار باستانی، مقبره ها، کاخها ،موزه ها، هتلها، برجها و قلعه ها، میادین، پارکها و طبیعت، دریاچه ها و … است.

اگر به دنبال پانورامای خاصی می گردید کافی است بعد از مراجعه به این سایت کشور، شهر و مکان مورد نظر را انتخاب کنید تا پانوراماهای موجود نمایش داده شوند. پانوراماهای موجود در این سایت دارای فرمت exe (اجرایی) می باشند و برای نمایش به هیچ برنامه خاصی نیاز ندارند.
پس از دانلود و در هنگام مشاهده پانورامای مورد نظر با استفاده از کلیدهای جهت نمای کیبورد یا حرکت ماوس می توانید به گشت و گذار در آن بپردازید. همچنین با استفاده از دکمه F5 می‌توانید تصاویر 360 درجه را به عنوان محافظ صفحه نمایش (Screen Saver) ویندوز خود انتخاب کنید که در این صورت اسکرین سور به صورت خودکار به گشت و گذار در پانوراما می پردازد و با حرکت ماوس از اسکرین سیور خارج خواهید شد. اگر پانوراماهای دیگری در مسیر اجرای پانوراما وجود داشته باشد، با استفاده از کلید Enter می توانید پانورامای بعدی را مشاهده کنید. برای آشنایی با امکانات دیگر پانوراما و کلیدهای مربوطه نیز می توانید از کلید F1 استفاده کنید.
در این سایت می توانید پانوراماهای سه بعدی زیبایی نیز پیدا کنید که البته برای مشاهده آنها به صورت سه بعدی نیاز به عینکهای سه بعدی دارید.

  • ۹۳/۰۱/۲۴
  • MOHSEN HEYDARI BEHFAR

نظرات  (۲)

عالی بود

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی