آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

مشخصات بلاگ
آی تی جار            ITJAR.BLOG.IR

به نام خدا
باسلام خدمت تمامی کاربران فارسی زبان
این وبلاگ رو برای کمک کردن به شما درباره
مسائل رایانه ای ساختم
امیدوارم به درستی ازش استفاده کنید
تمامی سایت هاووبلاگ هایی که تمایل دارند
بااین وبلاگ لینک کنند
درصورت سیاسی نبودن اطلاع دهند
تابه لینک اضافه شوند
لطفا در انجمن گفت و گو این وبلاگ عضو شوید و مارا در ارائه اطلاعات بهتر یاری کنید.
با تشکر گروه فناوری اطلاعات آی تی جار

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

10 بازی سرگرم کننده برای اندرویدی ها + دانلود

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۴۰ ق.ظ

دریچه برای شما کاربران گرامی تعدادی بازی سرگرم کننده و جذاب را آماده کرده است، هر یک از این بازی می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم کنند. در این گزارش قصد معرفی تعدادی بازی کم حجم و سرگرم کننده را برای سیستم عامل اندروید داریم، این بازی ها می توانند شما را برای ساعت ها سرگرم کنند.

 
 
بازی هیجان انگیز "شورش مرغ ها"
Chicken Revolution یکی از هیجان انگیزترین بازی های اندرویدی است که می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم کند. در این بازی مرغ های مزرعه علیه شما متحد شده اند و قصد شورش دارند، هدف آن ها از شورش فرار از مزرعه است. شما باید به هر قیمتی که شده است از خروج آن ها جلوگیری کنید و مرغ ها را در مزرعه نگه دارید حتی اگر مجبور شدید آن ها را بکشید. قدرت مرغ ها را دست کم نگیرید، زیرا آن ها سلاح های جنگی و موشک دارند. شما می توانید برای مقابله با مرغ ها کارهایی مانند: کتک زدن آن ها با چوب گلف، ایجاد و تقویت حصارها، استفاده از بمب آتش و ... را انجام دهید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: داستان فوق العاده جذاب، وجود مراحل متعدد، گرافیک مناسب و ... اشاره کرد.
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2 و بالاتر
حجم بازی: 37.3 مگابایت

بازی شطرنج واقع گرایانه
رشته ی ورزشی شطرنج را می توان فکری ترین ورزش جهان دانست برای انجام این بازی نیازی به وسایل خاص نیست و شما می توانید بازی را در تلفن همراه هوشمند خود انجام دهید. این بازی Warrior chess با بقیه ی بازی های شطرنج یک فرق اساسی دارد و آن هم سبک و گرافیک بازی است. بله بازی معرفی شده یک شبیه سازی واقع گرایانه از محیط بازی شطرنج ارائه می دهد که به جذابیت های بازی می افزاید. داستان بازی برگرفته شده از نبرد هیستینگز در سال 1066 است و بازی به سبک یک جنگ استراتژیک طراحی شده است. بازی دارای دو حالت مختلف برای بازی است که می توانید نسبت به سلیقه خود حالت مورد نظر را انتخاب کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: محیط سه بعدی با قابلیت زوم و تغییر زاویه دید، قابلیت چرخش صفحه برای نمایش بهتر، وجود 99 سطح دشواری مختلف و ... اشاره کرد.
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 4.2.2 و بالاتر
حجم بازی : 33.2 مگابایت

بازی موتور سواری
Drag Racing :Bike Editiond یک بازی زیبا با گرافیک شگفت انگیز است که برای گوشی‌ها و تبلت های اندروید طراحی شده است. در این بازی ۱۷ موتور سیکلت با ویژگی های متفاوت، توانایی و همچنین ارتقا بخشیدن موتورهایشان به رقابت می پردازند. با پول و جایزه هایی که کسب می کنید، موتور سیکلت خود را ارتقا دهید تا حرفه ای تر شوید. شما حتی می توانید در ۴ نوع بازی آنلاین مختلف با اندروید داران جهان رقابت کنید.
قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم بازی: 16.3 مگابایت

بازی جنگ های هوایی
حتما شما هم دوست دارید که به عنوان یک خلبان هواپیمای جنگی باشید. این بازی AirAttack HD یکی از بهترین و زیباترین بازی های هواپیمایی برای گوشی های دارای سیستم عامل اندورید است. در این بازی شما وظیفه دارید به 10 ماموریت سخت و سرنوشت ساز بروید، سه هواپیما و 64 نوع دشمن در بازی به دنبال منهدم کردن هواپیمای شما هستند، پس مراقب خود باشید. با عبور از هر مرحله می توانید سلاح ها و هواپیمای خود را ارتقا دهید تا با قدرت بیشتری به مصاف دشمنان بروید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک شگفت انگیز و جذاب، پشتیبانی از 7 کنترل مختلف، جلوه های صوتی زیبا و ... اشاره کرد.
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم بازی: 48 مگابایت

بازی گرافیکی "پرش سونیک" 
Sonic Jump بازی فوق العاده زیبایی است که کودکان دهه 60 آن را در بازی سونیک کمپانی Sega بر روی کنسول خانگی بازی کرده اند که حالا نسخه اندرویدی این بازی با تفاوت های جزئی برای این کاربران عرضه شده است. این بازی با نسخه سونیک خود یک تفاوت عمده دارد و آن هم این که بر خلاف حرکت به صورت عمودی، به صورت افقی باید بازی کنید!! اما محوریت بازی تغییری نکرده چرا که باید همانند نسخه سگامگا درایو به جمع آوری حلقه ها در مسیر بازی و کسب امتیاز بپردازید و راه را برای مرحله بعد هموارد کنید، این بازی دارای ۴۸ سطح متنوع است.
    
قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر
حجم بازی: 39.8 مگابایت

بازی از بین بردن سنگ های مرمر
Marble Legend Pro  یکی از پرطرفدارترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی است. در این بازی شما وظیفه دارید به سوی سنگ های مرمر یک رنگ تیراندازی کنید و با رساندن حداقل سه سنگ هم رنگ، در کنار هم آن ها را از بین ببرید. دقت داشته باشید که با گذر از هر مرحله سرعت حرکت سنگ های مرمر بیشتر می شود و شما باید برای پیروزی سرعت عمل بالایی داشته باشید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود جلوه های صوتی هیجان انگیز، مراحل متعدد و جذاب، بهینه سازی شده برای اجرا روی اکثر گوشی های اندرویدی و ... اشاره کرد.
 
 
قابل اجرا در اندروید 1.6 و بالاتر
حجم بازی: 12 مگابایت

بازی شاهزاده ایرانی در سایه و شعله
این بازی Prince of Persia Shadow&Flame یکی از محبوب ترین بازی های شمشیر بازی در فروشگاه گوگل پلی است. در این بازی شما در نقش یک شاهزاده ی ایرانی ظاهر خواهید شد و پس از آن باید سوار کشتی خود شوید و اقدام به سرزمین گشایی کنید. بازی دارای 14 مرحله هیجان انگیز و زیبا است و باید شما سعی کنید بدون هیچ گونه اشتباهی مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و شاهزاده ی ایرانی را به سلطنت برسانید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک سه بعدی، پشتیبانی از زبان های زنده دنیا( انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و ...) و وجود مراحل متعدد اشاره نمود.
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم بازی: 36.4 مگابایت

بازی دوچرخه سواری
بازی دوچرخه سواری یکی از هیجان انگیز ترین ورزش ها و سرگرم کننده ترین تفریح کودکان و نوجوانان است. حتما شما با دو چرخه های BMX آشنا هستید، دو چرخه هایی کوچک که در اصل برای انجام حرکات نمایشی ساخته شده اند. بله وظیفه ی اصلی شما در این بازی انجام حرکات نمایشی و عبور از موانع مختلف است، هر چه با توانایی بیشتری از موانع عبور کنید سکه های بیشتری را به دست می آورید و می توانید دو چرخه و شخص سوار بر آن را سفارشی سازی کنید. از ویژگی های بازی می توان به سبک خلاقانه و گرافیک عالی آن اشاره نمود.
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر
حجم بازی: 24.8 مگابایت

بازی جنگ قبایل
به ساخت روستا و قلعه ها بپردازید و برای دفاع از روستاها از توپ ها، برج ها، خمپاره ها، و تله ها استفاده کنید. در بازی می توانید به صورت آنلاین با تیم های دیگر به مبارزه بپردازید و امتیاز کسب کنید. از ویژگی های این بازی گرافیک مطلوب HD، نبرد با بازیکنان در سراسر جهان و ارتقا امتیاز خود، امکان بازی Online، امکان خرید تسلیحات به کمک کسب امتیاز، ۱۴ واحد منحصر به فرد با سطوح مختلف، دفاع از روستای خود  با توپ، برج، خمپاره، بمب، تله ها و دیوارها، مبارزه با پادشاهان و امکان به روز رسانی و تقویت سپاه می باشد. در این بازی برخی از باگ های ورژن قبل رفع شده است تا شما لذت بیشتری از بازی ببرید.
حجم: 45.80 مگابایت
ورژن: اندروید 4.0 و بالاتر

بازی پارک کامیون ها
حتما شما هم دوست دارید رانندگی با ماشین های غول پیکر را تجربه کنید و خود را یک راننده ی کامیون و تریلر بدانید. این بازی Crazy Parking Truck King 3D یک شبیه ساز رانندگی با ماشین های غول پیکر است که می تواند یک کلاس آموزشی برای شما باشد. اگر در پارک کردن ماشین خود با مشکل مواجهه هستید، به شما پیشنهاد می کنیم برای رفع این مشکل حتما این بازی Crazy Parking را از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید. در این بازی باید ماشین های خریداری شده را از گمرک به پارکینگ کارخانه منتقل کرده و به بهترین روش ممکن آن ها را پارک کنید. از ویژگی های اصلی بازی می توان به دارا بودن گرافیک سه بعدی اشاره نمود.
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم بازی: 11.7 مگابایت
 
 
  • ۹۳/۰۲/۱۷
  • MOHSEN HEYDARI BEHFAR

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی