آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

مشخصات بلاگ
آی تی جار            ITJAR.BLOG.IR

به نام خدا
باسلام خدمت تمامی کاربران فارسی زبان
این وبلاگ رو برای کمک کردن به شما درباره
مسائل رایانه ای ساختم
امیدوارم به درستی ازش استفاده کنید
تمامی سایت هاووبلاگ هایی که تمایل دارند
بااین وبلاگ لینک کنند
درصورت سیاسی نبودن اطلاع دهند
تابه لینک اضافه شوند
لطفا در انجمن گفت و گو این وبلاگ عضو شوید و مارا در ارائه اطلاعات بهتر یاری کنید.
با تشکر گروه فناوری اطلاعات آی تی جار

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
اپلیکیشن Word Lensاپلیکیشن Word Lens

گوگل بار دیگر دست به جیب برده و یک کمپانی موق دیگر را از آن خود کرد. غول جستجو در جدیدترین خرید خود اقدام به تصاحب کمپانی Quest Visual با قیمتی غیر مشخص کرده است که در حوزه‌ی توسعه اپلیکیشن‌های ابزار‌های قابل حمل فعالیت می‌کند. شناخته‌شده‌ترین و موفق‌ترین اپلیکیشن این کمپانی، Word Lens است که با استفاده از دوربین به شناسایی لغات موجود در تصویر پرداخته و به زبان‌های هدف ترجمه می‌کند.

کمپانی Quest Visual اپلیکیشن مورد نظر را برای پلتفرم‌هایی چون گوگل‌گلس، اندروید و iOS عرضه کرده است که به‌نوعی یک اپلیکیشن بسیار کاربردی، مخصوصا برای استفاده در گوگل‌گلس است. براساس پستی که در وبلاگ کمپانی با آدرس WorldLens.com منتشر شده، اعضای تیم توسعه‌دهنده‌ی این اپلیکیشن به تیم Google Translate در گوگل خواهند پیوست.

آنها این انتقال را چنین تشریح کرده‌اند:

با انتقال به گوگل، ما در جهت ادغام فناوری توسعه‌ی داده شده در کمپانی Quest Visual، به قابلیت‌های بستر ترجمه‌ی سرویس Google Translate ‌گوگل اقدام خواهیم کرد.

در ادامه‌ی پست که با تشکر و قدردانی از حامیان تیم توسعه‌ی این کمپانی همراه است، این تیم دسترسی به اپلیکیشن و پکیج‌های زبان‌های مختلف توسعه داده شده را نیز بصورت رایگان تا نهایی شدن انتقال به‌گوگل در اختیار علاقمندان قرار داده است.

WorldLensInt

اپلیکیشن World Lens برای پلتفرم‌های اندروید، گوگل‌گلس و iOS منتشر شده است. برای استفاده از این اپلیکیشن کافی است تا دوربین تلفن‌هوشمند یا گوگل‌گلس را به سمت یک تابلو که دربردارنده‌ی نوشته‌هایی روی خود است بگیرید و در کسری از ثانیه شاهد ترجمه‌ی متن مورد نظر به زبان انتخابی باشید. پیش از این پکیج‌های زبان‌، در داخل اپلیکیشن به فروش می‌رفت.

فناوری مورد استفاده در این اپلیکیشن بسیار کاربردی است، بطوریکه گره از مشکلات بسیاری از توریست‌هایی که در حال گردش در کشورهای مختلف هستند، گشوده است. درصورتی به چنین اپلیکیشنی نیاز دارید، می‌توانید هم اکنون از طریق وب‌سایت این کمپانی بصورت رایگان دریافت کنید. این اپلیکیشن از زبان‌هایی چون روسی، انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسه، پرتقالی و اسپانیایی پشتیبانی می‌نماید.

  • ۹۳/۰۲/۲۷
  • MOHSEN HEYDARI BEHFAR

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی