آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

مشخصات بلاگ
آی تی جار            ITJAR.BLOG.IR

به نام خدا
باسلام خدمت تمامی کاربران فارسی زبان
این وبلاگ رو برای کمک کردن به شما درباره
مسائل رایانه ای ساختم
امیدوارم به درستی ازش استفاده کنید
تمامی سایت هاووبلاگ هایی که تمایل دارند
بااین وبلاگ لینک کنند
درصورت سیاسی نبودن اطلاع دهند
تابه لینک اضافه شوند
لطفا در انجمن گفت و گو این وبلاگ عضو شوید و مارا در ارائه اطلاعات بهتر یاری کنید.
با تشکر گروه فناوری اطلاعات آی تی جار

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

4 بازی برتر ایرانی برای تلفن همراه + دانلود

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۵۵ ق.ظ


اگر از علاقه مندان به بازی های ایرانی و فارسی هستید، می توانید با دانلود بازی های معرفی شده از برنامه نویسان کشورمان حمایت کنید.

 برای حمایت از برنامه نویسان و برنامه سازان ایرانی دریچه برترین بازی های ایرانی را در گزارش های مختلفی معرفی کرده است که در این گزارش قصد معرفی مجموعه ای کامل از این بازی ها را دارد، شما می توانید با دانلود و نصب بازی های ایرانی در تلفن همراهتان از برنامه نویسان ایرانی حمایت کنید.
 
 
بازی فکری و سرگرم کننده "جورچین"
اگر از دوستداران بازی های ایرانی و به ویژه بازی های فکری هستید، برنامه نویسان کشورمان بازی جذاب "جورچین" را آماده کرده اند، این بازی می توانید سبب افزایش هوش شما شود و در عین حال برای ساعت ها شما را سرگرم کند. در بازی فکری جورچین باید اشیاء و رنگ های مشابه را با هم پیدا کنید، بازی دارای پازل های متنوعی است، که هر چه در آن پیشرفت کنید، حل کردن پازل ها مشکل تر خواهد شد. بازی معرفی شده به صورت رکوردی بوده و ملاک اصلی برای امتیاز دهی زمان است، پس سعی کنید در کمترین زمان ممکن پازل را حل کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: استفاده از اشکال مختلف، رابط کاربری فارسی، وجود سطوح مختلف و ... اشاره کرد.
 
قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 3.8 مگابایت


در تلفن همراه خود جدول حل کنید
اکثرا ما عادت داریم که جدول ها را در روزنامه ها و مجله ها مشاهده کنیم و اقدام به حل آن ها کنیم. از این به بعد می توانید برای صرفه جویی در هزینه ها و مصرف کاغذ جدول ها را در تلفن همراه هوشمند خود حل کنید. برنامه جدول باز دارای جدول های متنوعی است و می تواند خواسته های شما را در هر زمینه ای پوشش دهد. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری زیبا، وجود سطوح مختلف از جدول کلمات متقاطع، پوشش بخش های تخصصی مختلف و ... اشاره کرد
 
 
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1.3 مگابایت


بازی جذاب Deal for speed
این بازی Deal for speed حاصل تلاش های برنامه نویسان کشورمان است و از لحاظ طراحی و گرافیک شما را شگفت زده می کند، زیرا می توان گفت این بازی بهترین گیم ساخته شده توسط هموطنان عزیزمان است و از لحاظ گرافیک می توان آن را با بازی های خارجی و معروف مقایسه کرد. در این بازی شما وظیفه دارید با ماشین خود در مسابقات اتومبیل رانی شرکت خواهید کرد و می توانید هیجان را به معنای واقعی کلمه تجربه کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: صداگذاری حرفه ای و زیبا، داستان جذاب، گرافیک فوق العاده مناسب نسبت به حجم بازی و ... اشاره کرد. دریچه به شما پیشنهاد می کند برای حمایت از بازی سازان داخلی این بازی فوق العاده جذاب و زیبا را به صورت رایگان دانلود کنید.
 
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم بازی: 15.1 مگابایت


بازی زیبا و مهیج فروت کرفت
در اینجا قصد معرفی یک بازی اندرویدی را داریم که به دست هموطنان ایرانیمان ساخته شده است، این بازی Fruit craft نام دارد. موضوع بازی به این صورت است که انبوهی از کارت ها و میوه های جنگجو در اختیار شما قرار می گیرد و شما در این بازی می توانید با جمع کردن بیش از 200 کارت بازی، با رقبای خود در سراسر جهان و صد البته ایران به رقابت بپردازید و حتی با دوستان خود به صورت قبیله ای متحد شوید. این بازی عوامل بازی های استراتژیک آنلاین مانند Travian یا Clash Of Clans را با کارت های بازی قدیمی ترکیب می کند. فروت کرفت اولین کارت بازی آنلاین در ایران است که توسط یک گروه توسعه دهنده جوان ایرانی تولید شده است همچنین این بازی دارای گرافیکی بسیار جذاب می باشد و در دستگاه های مختلف اندرویدی قابل اجراست و به دلیل آنلاین بودن، بازی به گونه ای طراحی شده است که در اتصال های اینترنتی ضعیف مشکلی در بازی کردن پیش نخواهد آمد.
قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم بازی: 36.1 مگابایت
  • ۹۳/۰۲/۲۸
  • MOHSEN HEYDARI BEHFAR

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی