آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

مشخصات بلاگ
آی تی جار            ITJAR.BLOG.IR

به نام خدا
باسلام خدمت تمامی کاربران فارسی زبان
این وبلاگ رو برای کمک کردن به شما درباره
مسائل رایانه ای ساختم
امیدوارم به درستی ازش استفاده کنید
تمامی سایت هاووبلاگ هایی که تمایل دارند
بااین وبلاگ لینک کنند
درصورت سیاسی نبودن اطلاع دهند
تابه لینک اضافه شوند
لطفا در انجمن گفت و گو این وبلاگ عضو شوید و مارا در ارائه اطلاعات بهتر یاری کنید.
با تشکر گروه فناوری اطلاعات آی تی جار

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

بهترین بازی های نمایشگاه E3 2014

جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۴۶ ب.ظ

نمایشگاه بازی های رایانه ای E3 2014 هم اکنون به روز دوم خود رسیده است و ما هم در دنیای فناوری اطلاعات برای علاقمندان جزئیات و محصولات جدید عرضه شده در این نمایشگاه را بصورت مستقیم برای شما بازگو خواهیم نمود.

093microsoft-xbox-e3-presser-photos

توسعه دهندگان امسال آینده خوبی را برای این سرگرمی که انسان را بدون هیچ محدودیت سنی در برگرفته است را پیش بینی می کنند.از مبعد رستاخیز چین تا سفر به آبهای اقیانوس اطلس و … چیزهایی هستند که در نمایشگاه امسال عرضه شدند.

در اینجا لیستی از بهترین بازی ها که امسال و سال آینده عرضه خواهند شد را با هم مرور می کنیم. با نظرات خود ما را همراهی کنید.

 

 PS4) Abzu)

abzu770

یک بازی منحصر بفرد برای کنسول پلی استیشن۴ است که سفر به اقیانوس آبی بزرگ می تواند یک گیم پلی بسیار عالی برای این بازی باشد. یک بازی اکتشافی و عجیب که هدف آن توسعه دادن بازی ماهی غول پیکر است.این بازی در استودیوMatt Navaبه کارگردانی Journey Flower تولید گردیده است.شنا کردن در کنار ماهی ها سفر Austin Wintoryرا آغاز می کند و به ماجراجویی های عجیب می پردازد.

Assassin’s Creed: Unity

assassins-creed-unity

نام این بازی با عنوان کرید آدمکش است به انقلاب مخفی فرانسه ultraviolence بر می گردد.Parkourالهام بندی این بازی خیره کننده را برای مبارزه کلاسیک و با نگاهی تاریخی شروع کرده که ۳دوست برای گروه takedowns در برابر دشمنان به مبارزه می پردازند.

Battlefield Hardline

battlefield-hardline

تندرومیدان جنگ از سری بازی های Battlefield است که موضوع آن نظامی و استاندارد سازی شده به روش پلیس است که به دنبال دزدان در عصر اخیر می پردازد.در این گیم پلی که شما به عنوان پلیس هستید برای جلوگیری از سرقت ها در سطح شهر خسارات زیان بار زیادی به بار می آورید.جاسوسی کردن،تعقیب خودرو، سر خوردن با قلاب و سقوط از ساختمان از جمله اکشن های این بازی است.این بازی تک نفره مبارزاتی به دلخواه را درمناطق مختلف برای میدان جنگ به سبک کار پلیس را برای گیمر فراهم می آورد.

Batman: Arkham Knight

batman-arkham-knight

Arkham : بتمن شوالیه
در آینده بتمن آرخام با مبارزه علیه حقه های تجاری و اعزام نیروهای انسانی بیکار به کار در چاه های عمیق و خشونت با آنان با شنل خود به مبارزه علیه آنان در شهرهای مختلف می پردازد. یک ماشین زرهی مخصوص و کاملا مسلح بازی را بسیار سرگرم کننده خواهد نمود که در چندسال به مبارزه با دشمنان بتمن می پردازد. در شهر gotham بتمن به یک تانک مجهز است که به علیه مبارزان خود بر می خیزد.

(Bloodborne (PS4

bloodborne

عنوان (حمل شونده با خون) که برای(PS4)  عرضه گردیده ماجرای آن در یک سرزمین نفرین شده است که به یک بیماری دچار شده است که مردمان شهر  گرفتار یک کابوس عجیب کرده است و تنها درمان آن و نابودی آن مرگ است. این بازی ترسناک بطوری طراحی شده که هنگام بازی شما برای ادامه بازی ناامید خواهی شد و در بخش هایی از بازی لذت هایی را خواهید برد که تاکنون به آن دست نیافته اید. یک بازی بی رحم و وحشیانه که ذهن اکتورهای بازی را پشت ارواح تاریک مخفی کرده است.

Dead Island 2

dead-island-2نظر خود را در مورد اولین سری بازی از جزیره مرده یا  Dead Islandمی دانید را دنیای فناوری اطلاعات بگویید؟این سری از بازی جزیره مرده می داند که چگونه حس یک بازیکن را برانگیخته کند و با منتشر کردن یک تریلر عالی و حرفه ای پا به عرصه رقابت گذاشته است. موضوع این بازی از این قرار است که در بهار سال ۲۰۱۵ میلادی شهر کالیفرنیا در یک روز آفتابی و معمولی به یک شهر مرده و خون آشامی تبدیل می شود و سلاح های صنعتی ساخته توسط انسان به مرگ وی تبدیل می شوند.

Dead Island2 را می توانید بصورت دونفره تجربه کنید که یک کلاس توسعه یافته توسط ذهن خلاق  Yager طراحی شده است.

Destiny

destiny

سرنوشت نام محصول جدید عرضه شده نمایشگاه E3بازی های رایانه ای ۲۰۱۴ است. زمانی که کیف پول شما به سرقت می رفت برای بدست آوردن آن شاید سخت می شد اما در بازی سرنوشت شما به قوم ها و قبیله های انسانی و موجودات غیرطبیعی حمله می کنید تا برای زنده ماندن خود تلاش کنید و به اکتشاف و غارت می پردازید. گیم پلی این بازی بطوری است که میتوانید بین دوستان خود تجربیات خود در این بازی را به اشتراک بگذارید.در بخش دوم به ادامه بررسی جدیدترین عناوین دنیای بازی خواهیم پرداخت محصولات جدید نمایشگاه E3104 امسال را در دنیای فناوری اطلاعات پیگیر باشید.

 منبع:CNET

  • ۹۳/۰۵/۰۳
  • MOHSEN HEYDARI BEHFAR

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی