آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

مشخصات بلاگ
آی تی جار            ITJAR.BLOG.IR

به نام خدا
باسلام خدمت تمامی کاربران فارسی زبان
این وبلاگ رو برای کمک کردن به شما درباره
مسائل رایانه ای ساختم
امیدوارم به درستی ازش استفاده کنید
تمامی سایت هاووبلاگ هایی که تمایل دارند
بااین وبلاگ لینک کنند
درصورت سیاسی نبودن اطلاع دهند
تابه لینک اضافه شوند
لطفا در انجمن گفت و گو این وبلاگ عضو شوید و مارا در ارائه اطلاعات بهتر یاری کنید.
با تشکر گروه فناوری اطلاعات آی تی جار

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

روت کردن دستگاه اندرویدی به معنای کنترل دستگاه و منوی اصلی توسط کاربر است. روت کردن دستگاه به شما این اجازه را می‌دهد که هر تعداد سیستم عامل غیر از سیستم‌ عامل اصلی را نصب و اضافه کنید. علاوه بر این می‌توانید کنترل گسترده‌ای بر تنظیمات، امکانات و کارایی‌های نهفته سیستم عامل مورد نظر داشته باشید و دیگر اینکه امکان انتقال حافظه را می‌دهد، به قول معروف حافظه را آزاد می‌کند.

home_banner_2

از تغییرات دیگر می‌توان به افزایش سرعت گوشی و تغییر در حال و هوای فضای سیستم اشاره کرد.  معایب این عمل هم چندان کم نیست، اول اینکه اگر عمل روت کردن به درستی انجام نشود دستگاه شما بلااستفاده می‌گردد.

دوم اینکه گارانتی گوشی شما از بین می‌رود هدف کاربر از روت کردن بالا بردن سرعت و قابلیت‌های سیستم است ولی گاهی نتیجهٔ عکس مشاهده می‌شود. البته روت کردن گوشی موبایل برای اکثر کاربران یک کار بظاهر خطرناک است و یک حرکت اشتباه در Root کردن دستگاه خود ممکن است آسیب جدی به سخت افزار یا نرم افزار دستگاه وارد کند.که درنهایت شما مجبور به دورانداختن گوشی خود خواهید کرد.

نرم افزار Kingo که برای روت کردن آندروید ساخته شده در محیط ویندوز قابل اجرا است در اینجا نحوه کار با این برنامه را به شما همراهان نشان می دهیم.

بهره برداری از حالت برنامه با آندروید kingo-logo۴٫۴

Root آندروید از اصطلاحات jailbreakeاست وسیله ای برای باز کردن قفل سیستم عامل است، این نوع برنامه ها توسط گوگل تایید شده هستند پس شما می توانید آنرا نصب کنید و برنامه ها ، بروزرسانی های سیستم عامل ، تغییر سیستم عامل ، اورکلاک پردازنده ، سفارشی کردن و هرچیز دیگری را برای شما فراهم می آورد.nexus-5-developer-7447

ابزار Kingo یک نرم افزار مهم برای ویندوز و روت کردن است که تنها با فشردن یک کلیک تمامی فرآیندهای روت را انجام خواهد داد.این نرم افزار رایگان است و در تست های گذارنده شده با موفقیت بیرون آمده و کار با آن بسیار جذاب است.ابتدا مطمئن شوید که در هنگام نصب نرم افزار رایانه شما هیچ مشکلی نداشته باشد.

مرحله اول: دانلود و نصب Kingo

می توانید از وبسایت اصلی در اینجا دانلود کنید.

Enable_USB_debugging_Android

مرحله دوم: کابل دستگاه خود را از طریق رایانه به درگاه USB اتصال کنید و سپس گزینه USB را برای گوشی خود فعال کنید. که اگر دستگاه شما از آندروید ۴٫۰ یا ۴٫۱ بهره می برد می توان با رفتن به تنظیمات Setting و انتخاب گزینهOption Development و سپس فعال کردن گزینهUSB debuggingآنرا برای روت کردن آماده نمود.

در آندروید ۴٫۳ و نسخه های بعدی آن (و بعضی نسخه های ۴٫۲) با رفتن به تنظیمات Setting و اسکرول کردن به سمت پایین در قسمت About می توان به آن دسترسی پیدا کرد که با پیغام You are now a developer مواجه خواهید شد.

مرحله سوم: نرم افزار روت را در کامپیوتر خود اجرا کنید و سپس از طریق USB همگام سازی را انجام دهید تا نام دستگاه شما بر روی نرم افزار ظاهر شود.

 Kingo_Root

مرحله چهارم: گزینه Root را طبق تصویر کلیک کرده و سپس منتظر بمانید حدود ۲ دقیقه زمان خواهد برد سپس دستگاه شما مجددا راه اندازی خواهد شد.

و اگر می خواهید از روت کردن گوشی خود صرفنظر کنید طبق تصویر زیر گزینه RemoveRoot را انتخاب کنید.

home_banner_1
وبسایت نرم افزار Kingo برای دانلود:www.kingoapp.com

  • ۹۳/۰۵/۰۳
  • MOHSEN HEYDARI BEHFAR

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی