آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

مشخصات بلاگ
آی تی جار            ITJAR.BLOG.IR

به نام خدا
باسلام خدمت تمامی کاربران فارسی زبان
این وبلاگ رو برای کمک کردن به شما درباره
مسائل رایانه ای ساختم
امیدوارم به درستی ازش استفاده کنید
تمامی سایت هاووبلاگ هایی که تمایل دارند
بااین وبلاگ لینک کنند
درصورت سیاسی نبودن اطلاع دهند
تابه لینک اضافه شوند
لطفا در انجمن گفت و گو این وبلاگ عضو شوید و مارا در ارائه اطلاعات بهتر یاری کنید.
با تشکر گروه فناوری اطلاعات آی تی جار

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

توصیه بیل گیتس به جوانان

سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۳۲ ب.ظ

بیل گیتس، بنیانگذار شرکت مایکروسافت، با بیان این که در حال حاضر زندگی‌اش را وقف مبارزه با بیماری‌ها و بهتر ساختن شرایط جهان نموده است، به جوانان کشورهای عربی توصیه کرد در مطالعات خود، بر حوزه‌های علمی متمرکز شوند. 

به گزارش دریچه خبر،  بیل گیتس در مصاحبه اختصاصی با اسکای نیوز عربی گفت من مرد بسیار خوش شانسی هستم. من این فرصت را یافتم که مایکروسافت را تاسیس کنم و از ابتکارات پشتیبانی به عمل آورم. این امر به من فراوان آموخت که چگونه ابتکار و نوآوری می‌تواند یاریگر مردم باشد. 

گیتس ۵۸ ساله با اشاره به این که در حال حاضر تمام وقتش را با همسرش صرف بنیاد خیریه خود می‌کند، ریشه‌کنی فلج اطفال را اولویت خود دانست و گفت با وجود مشکلات، ما خوش‌بین هستیم که تا سال ۲۰۱۸ بر این بیماری غلبه کنیم. 

وی افزود ما هیچ تضمینی برای موفقیت نداریم و من برای رویارویی با چالش‌ها آماده‌ام. من بسیار می‌شنوم که عده‌ای، از کنار گذاشتن این هدف سخن می‌گویند ولی این یعنی همه ساله در جهان صدها هزار کودک خواهند مرد یا به فلج مبتلا خواهند شد. 

وی در بخش دیگری از سخنانش، به جوانان عرب توصیه کرد در مطالعات و تحقیقاتی که برای بهبود اقتصاد کشورهای خود دارند، بر حوزه‌های علمی متمرکز شوند. 

مدیر سابق مایکروسافت گفت از لحاظ بازده مالی، بهداشت و کشاورزی جزو پرسودترین حوزه‌ها به شمار می‌رود. 

وی اظهار داشت به نظر من در خاورمیانه قدرت خلاقیت و نوآوری وجود دارد ولی چیزی که این توانایی را عقیم می‌گذارد، نظام آموزش و پروش (این کشورها) است.

  • ۹۳/۰۵/۰۷
  • MOHSEN HEYDARI BEHFAR

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی