آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

مشخصات بلاگ
آی تی جار            ITJAR.BLOG.IR

به نام خدا
باسلام خدمت تمامی کاربران فارسی زبان
این وبلاگ رو برای کمک کردن به شما درباره
مسائل رایانه ای ساختم
امیدوارم به درستی ازش استفاده کنید
تمامی سایت هاووبلاگ هایی که تمایل دارند
بااین وبلاگ لینک کنند
درصورت سیاسی نبودن اطلاع دهند
تابه لینک اضافه شوند
لطفا در انجمن گفت و گو این وبلاگ عضو شوید و مارا در ارائه اطلاعات بهتر یاری کنید.
با تشکر گروه فناوری اطلاعات آی تی جار

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

معرفی هارد SSD جدید بوفالو با رابط Sata III

سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۱۱ ب.ظ

احتمالا جدیداً با واژه SSD زیاد بر خورد داشتین، خیلی‌ هامون  معنی‌ این واژه رو میدونینم.SSD  مخفف واژه Solid State Drive  است.  این هارد‌ها دارای قطعات مکانیکی از قبیل سیلندر، هد و… نیستن و از منطق ترانزسیتوری مانند فلش دیسک‌ها استفاده می‌کنن. خوب همه اینها رو گفتم تا به این نتجه خاص برسم که SSD یعنی‌ سرعت و نشاط، عمر بیشترو خرابی کمتر.

 

معرفی هارد SSD جدید بوفالو با رابط Sata III

این هارد‌ها دارای تکنولوژی MLC و SLC میباشند که خود اینها دارای خصوصیت خاصی‌ می باشند. یکی‌ از معرفه‌ها ی این هارد‌ ها سرعت خواندن و نوشتن در آنها می‌باشد، این قابلیت یکی‌ از عوامل رغبتی می باشد که سازندگان هارد دیسک روی آن مانور می دهند. شرکت هایی نظیر Samsung, OCZ ، Curtial, Intel و…. جزو سر دم داران این تکنولوژی‌ها هستن و هر روز سعی‌ در بهبود وضعیت این  قطعه‌‌ سخت افزاری می کنند بماند که این هارد دیسک‌ها انقلابی در دستگاه‌های قابل هم انجام دادند و الان حرف هایی زیادی در تبلت ها دارند و هر روز پیشرفت محسوس تری  نسبت به قبل دارند.

 اینها همه پیش درامدی بود برای معرفی‌ یک شرکت ژاپن به نامه Bufallo بوفالو یا همون گاو خشمگین خودمون.  این شرکت مدتی‌ است  تغییر رویه داده و فقط بر روی رسانه‌‌های ذخیره سازی از قبیل هارد، رم، فلش، و هارد‌های SSD  به صورت متمرکز کار می‌کند. این شرکت هم اکنون در ایران عزیز هم نمایندگی‌ گرفته و داره محصولاتش رو از کانال مجاز خودش پخش می‌کنه از جمله هارد‌های پر سرعت SSD  .

محصولی که الان دارین اونو مشاهده می‌کنین هارد SSD جدید شرکت بوفالو هست که به تازگی معرفی‌ شده این هارد از نوع MLC  بوده و دارای سرعت خیره کننده ۴۰۵ Mps در خواندن اطلاعات می‌باشد. این هارد با نام N۲۵۶S/MC۴۰۰  عرضه خواهد شد و دارای ظرفیت ۲۵۶ GB  و از رابط Sata 3  استفاده خواهدکرد. یکی‌ از مزایای این محصول این است که میتوانیم در آینده نزدیک شاهد حضورش در بازار داخلی‌ باشیم.

  • ۹۳/۰۵/۱۴
  • MOHSEN HEYDARI BEHFAR

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی