آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

مشخصات بلاگ
آی تی جار            ITJAR.BLOG.IR

به نام خدا
باسلام خدمت تمامی کاربران فارسی زبان
این وبلاگ رو برای کمک کردن به شما درباره
مسائل رایانه ای ساختم
امیدوارم به درستی ازش استفاده کنید
تمامی سایت هاووبلاگ هایی که تمایل دارند
بااین وبلاگ لینک کنند
درصورت سیاسی نبودن اطلاع دهند
تابه لینک اضافه شوند
لطفا در انجمن گفت و گو این وبلاگ عضو شوید و مارا در ارائه اطلاعات بهتر یاری کنید.
با تشکر گروه فناوری اطلاعات آی تی جار

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

6آنتی ویروس رایگان رایانه+دانلود

يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۷ ق.ظ

اگر از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنید ،مسلما اولین چیزی که دوست ندارید هیچ گاه با آن روبه رو شوید ویروس ها هستند. وب سایت تک رادار به تازگی نتایج تحقیقات خود را درباره بهترین آنتی ویروس های رایگان سال 2014 ارائه کرده است که گزینه های برتر آن را در این مطلب به شما معرفی می کنیم.



معمولا کاربران علاقه ای به نرم افزارهای آنتی ویروس ندارند چرا که بخشی از قدرت پردازشی و سرعت سیستم را به خود اختصاص می دهد.

هزینه کردن برای خرید لایسنس آنتی ویروس های پولی نیز به شما ضمانتی برای دریافت بهترین نخواهد داد. اما در هر صورت استفاده از آنتی ویروس روی سیستم عامل ویندوز می تواند درجه  بهتری از امنیت را برای شما به ارمغان بیاورد.

در صورت استفاده از ویندوز، پیشنهاد می کنیم حتما یکی از مواردی را که ذکر می شود برای حفظ امنیت سیستم خود دریافت و نصب کنید. همچنین در صورتی که هنوز از Microsoft Security Essentials روی ویندوز خود بهره می برید، مطمئن باشید که زمان ارتقای آن به یک گزینه  بهتر فرا رسیده است.

این ساخته  دست مایکروسافت، در آزمایش های انجام شده توسط مرجع معتبر AV-Test یکی از بدترین امتیازها را در زمینه های شناسایی به دست آورده است که آن را پشت سر تمامی این آنتی ویروس های رایگان قرار می دهد.

 

۱ - نسخه رایگان Bitdefender Antivirus

بیت دفندر موفق شد در آزمایش های سال 2013 مرجع AV-Test رتبه برتر بازدهی و حفاظت را از آن خود کند که آن را به قوی ترین و سریع ترین آنتی ویروس برای کاربران خانگی بدل می کند. نسخه  رایگان این برنامه بسیاری از ویژگی هایی راکه از یک نرم افزار آنتی ویروس انتظار دارید، حذف کرده است که البته در صورتی که چندان روی قابلیت های ویژه حساس نیستید کمبودی برای شما محسوب نخواهد شد.

این برنامه ظرف چند ثانیه نصب می شود اما از خصوصیت اسکن برنامه  ریزی شده، استفاده از اعلان ها یا تغییر هرگونه تنظیمات بر اساس نیاز کاربر برخوردار نیست. هدف این نرم افزار سادگی است و قابلیت های اساسی همچون اسکن خودکار و دستی و نیز محافظت دائمی آنتی ویروس و آنتی فیشینگ را در اختیار کاربر قرار می دهد.

در صورتی که به پکیج ویژگی های کامل تری نیاز داشته باشید لازم است نگاهی به گزینه های بعدی داشته باشید اما اگر تنها خواهان حفظ امنیت پایه ای و سطح حفاظت بالا هستید، در انتخاب بیت دفندر درنگ نکنید.

http://www.techradar.com/downl...ternet-security

 

2- Avast! Free Antivirus

Avast سال هاست که یکی از بهترین ها در زمینه  آنتی ویروس های رایگان به شمار می رود. شاید آن علامت تعجب قرار گرفته در انتهای نام این نرم افزار، کنایه ای بر هیجان انگیز بودنش باشد.

خصوصیت اصلی این آنتی ویروس را می توان در قدرتمندی، آپشن های بسیار و استفاده  ساده و آسان جست وجو کرد. این آنتی ویروس از نظر حفاظت، بازدهی و استفاده از منابع سیستم در تست های AV-Test جایی در میانه  جدول را به خود اختصاص داده، اما همچنان قادر است 97 درصد بدافزارها را بر اساس آزمایش AV Comparitives قلع و قمع کندو در عین حال هیچ گاه یک فایل سالم را به اشتباه مورد تعرض قرار ندهد.

Avast همچنین مجموعه ای از ویژگی ها و امکانات جانبی را نیز برای کاربران خود فراهم می آورد که ابزار به روزرسانی نرم افزار، پاک سازی مرورگر، و طبیعتا ضد جاسوس افزار و محافظت در مقابل برنامه های مخرب از آن جمله است.

 

 

http://www.techradar.com/downl...-free-antivirus

 

۳ - Panda Cloud Antivirus Free

نرم افزار امنیتی Panda Cloud Antivirus Free یکی از برترین آنتی ویروس های رایگان درفهرست امتیازات AV-Test محسوب می شود. نسخه  رایگان این نرم افزار به تازگی شاهد تغییرات اساسی در رابط کاربری خود بوده است و برخی ویژگی ها نظیر اسکن USB و اسکن برنامه ریزی شده که پیشتر مختص نسخه  Pro بود، در آن ارائه شده است. پاندا موفق شده است در تست AV Comparatives بالاترین امتیاز را به خود اختصاص دهد و 99.9 درصد از ویروس هایی را که در سیستم مورد آزمایش وجود داشته است ، شناسایی و مسدود کند.

http://www.cloudantivirus.com/en

 

۴ - Avira Free Antivirus

با وجود اینکه Avira در فهرست کوتاه آنتی ویروس های رایگان در AV-Test در رده های آخر حفاظت قرار گرفته، اما در عمل موفق شده است در آزمایش AV Comparatives با شناسایی و مسدود سازی 99.7 درصد ویروس ها و بدافزارها در رده های بالا قرار گیرد. Avira حفاظت مداوم را به کاربر ارائه می کندو اسکن دستی و حفاظت وب را نیز در اختیارش می گذارد.

همچنین Avira به تازگی ویژگی جدیدی تحت عنوان Protection Cloud را در نرم افزار رایگان خود ادغام کرده است که فایل ها را در آن واحد و در لحظه با دیتابیس موجود روی سرور مورد قیاس قرارمی دهد و سلامت آن را بررسی می کند. هدف از این ویژگی، شناسایی فوری هرگونه ویروس یا بدافزار جدید برای مقابله با حملات است.

http://www.techradar.com/downl...-free-antivirus

 

۵ - AVG Free Antivirus

آنتی ویروس AVG در تست حفاظتی AV-Test دقیقا رتبه  پس از Avast را از آن خود کرده است، اما در عین حال یکی از بهترین بازدهی های ممکن را از نظر مصرف منابع سخت افزاری ارائه می کند که به ندرت عملیات روزمره  شما با سیستم ویندوزی را دچار کندی یا مشکل خواهد کرد. چنین عملکردی به ویژه برای اجرای بازی های رایانه ای که در بسیاری موارد به خاطر بازدهی بهتر، کاربر را مجبور به خاموش کردن آنتی ویروس می کند، بسیار ارزشمند است.

AVG مدت هاست که در میان گزینه های رایگان موجود حضور دارد و همه مدل ویژگی اساسی و جانبی را به رایگان به کاربران خود هدیه می کند. خصوصیات این آنتی ویروس از حفاظت دائمی آنتی ویروس و دیوار آتش گرفته تا اسکن ایمیل، حفاظت وب، و حتی حفاظت دستگاه موبایل را شامل می شود. آنتی ویروس AVG موفق شده است در آخرین آزمایش AV Comparitives حدود 97.2 درصد از ویروس ها و بدافزارها را شناسایی و مسدودکند.

http://www.techradar.com/downl...-antivirus-free

 

۶ - FortiNet FortiClient

FortiNet بیشتر به منظور امنیت شبکه در دنیای مصارف تجاری و کسب و کار توسعه یافته است، اما نسخه  رایگان FortiClient یکی از آنتی ویروس های قدرتمند مناسب برای کاربران خانگی به شمار می رود.

آنتی ویروس FortiNet در تست AV-Comparitives امتیاز 99 درصد را کسب کرده است و مجموعه ای راکه از یک آنتی ویروس مناسب انتظار می رود ،با خود به همراه دارد. دیوار آتش، اسکن برنامه ریزی شده و اسکن نفوذپذیری و آسیب پذیری ها از جمله خصوصیات این آنتی ویروس است. علاوه بر این قابلیت کنترل والدین نیز برای آن در نظر گرفته شده است تا والدین بتوانند با خیال راحت تری سیستم را به فرزندان خود بسپارند.

http://www.fortinet.com/produc...oint/index.html

 


منبع: زومیت
  • ۹۳/۰۵/۱۹
  • MOHSEN HEYDARI BEHFAR

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی