آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

مشخصات بلاگ
آی تی جار            ITJAR.BLOG.IR

به نام خدا
باسلام خدمت تمامی کاربران فارسی زبان
این وبلاگ رو برای کمک کردن به شما درباره
مسائل رایانه ای ساختم
امیدوارم به درستی ازش استفاده کنید
تمامی سایت هاووبلاگ هایی که تمایل دارند
بااین وبلاگ لینک کنند
درصورت سیاسی نبودن اطلاع دهند
تابه لینک اضافه شوند
لطفا در انجمن گفت و گو این وبلاگ عضو شوید و مارا در ارائه اطلاعات بهتر یاری کنید.
با تشکر گروه فناوری اطلاعات آی تی جار

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

همان‌طور که در جریان هستید، مایکروسافت چندی پیش نسخه پیش‌نمایش آفیس ۲۰۱۶ را به منظور آزمایش در اختیار عموم کاربران قرار داد، در همین رابطه ما قصد داریم شیوه دریافت و نصب این نسخه از مجموعه آفیس را در ادامه آموزش دهیم.

office-logo-word-photo
قبل از شروع باید یادآور شویم که اگر از پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنید، برای نصب آفیس ۲۰۱۶ حتماً لازم است که اکانت ویندوز اینسایدر خود را فعال کرده باشید، اما اگر بر روی سیستم شما ویندوز ۷ ، ۸ یا ۸.۱ نصب است این پیش‌نیاز لازم نخواهد بود.

آفیس ۲۰۱۳ قابلیت به روز شدن به نسخه آزمایشی ۲۰۱۶ این مجموعه را نداشته، به همین دلیل شما به اجبار باید نسخه قدیمی آفیس سیستم خود را با مراجعه به آدرس Control Panel > Programs > Uninstall a program حذف کنید. توجه داشته باشید که اگر شما از نسخه‌ قانونی آفیس استفاده می‌کنید، حتماً باید شماره سریال آن را در مکانی مناسب یادداشت کنید تا در صورت نیاز به نصب مجدد به مشکل نخورید.

اگر هم شماره سریال آن را در اختیار ندارید، پیشنهاد می‌شود از برنامه Belarc Advisor که وظیفه‌ حفظ کردن سریال نامبر برنامه را بر عهده دارد استفاده نمایید. نسخه پیش‌نمایش آفیس ۲۰۱۶ بیش از ۱۷۹ روز از زمان عرضه فعال نخواهد بود، به همین دلیل می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که نسخه کامل این مجموعه در پاییز سال جاری در اختیار کاربران قرار گیرد.

office-2016-streaming-installation-100583184-orig

قدم بعدی بسته به این که شما جزو کاربران آفیس ۳۶۵ باشید یا نه متفاوت است. اگر دارای یک اکانت متعبر از سرویس آفیس ۳۶۵ هستید، تنها کافیست با مراجعه به صفحه مشخصات اکانت خود، گزینه Language and install را یافته، زبان مورد نظر خود را انتخاب کرده (در حال حاضر زبان فارسی در این لیست یافت نمی‌شود) و سپس بنا به نوع سیستم عامل خود یکی از نسخه‌های ۳۲ یا ۶۴ بیتی آفیس ۲۰۱۶ را با کلیک بر روی گذینه Additional install دریافت نمایید. اگر از این روش قصد دانلود آفیس ۲۰۱۶ را دارید، لازم است برای فعال‌سازی آن از همان ایمیل ثبت شده در اکانت آفیس ۳۶۵ خود استفاده کنید.

اما اگر شما هم همچون ما از داشتن اکانت آفیس ۳۶۵ به دلیل تحریم‌های بین‌المللی محروم هستید، می‌توانید با مراجعه به صفحه Office 2016 Preview به صورت دستی اقدام به دریافت فایل نصب نسخه پیش‌نمایش آفیس ۲۰۱۶ نمایید. تجربه ما نشان می دهد که تحریم آی‌پی در این قسمت نیز کماکان ادامه داشته و کاربران ایرانی پس از دست و پنچه نرم کردن با مشکل قطع و وصل شدن پیاپی اینترنت، برای دریافت این نسخه باید از روش های مرسوم تغییر آی‌پی استفاده نمایند.

office-2016-product-key-100583182-orig

متذکر می‌شویم، حتما از عدم قطعی اینترنت خود اطمینان کسب کنید، زیرا در صورت بروز اینگونه مشکلات امکان ادامه روند نصب با مشکل مواجه خواهد شد و از طرفی اگر در حین انجام نصب اختلالی ایجاد شود، امکان نصب مجدد آفیس ۲۰۱۳ و یا نسخه‌های قدیمی‌تر نیز از شما سلب خواهد شد. در هر حال اگر با موفقیت توانستید مراحل نصب را پشت سر بگزارید، برای فعال‌سازی کافیست در هنگام نمایش پیغام درخواست ایمیل بر روی گذینه Enter The Product Key کلیک کرده و سپس کد ” NKGG6-WBPCC-HXWMY-6DQGJ-CPQVG  را وارد نمایید.

office-2016-feedback-100583185-large

بعد از وارد کردن کد مذکور، مراحل نصب و راه‌اندازی نسخه‌ پیش‌نمایش آفیس ۲۰۱۶ به اتمام می‌رسد و شما می‌توانید از تمامی قابلیت‌های آن استفاده کنید. اگر مایل به ارائه بازخوردهای خود به شرکت سازنده در رابطه با این مجموعه هستید، می‌توانید از طریق آیکون شکلک خنده در بالای صفحه استفاده نمایید.

  • ۹۴/۰۲/۱۹
  • JARCHI

نظرات  (۱)

سلام مطالب وبلاگت خیلی امیدوار کننده است
اگه میخوای مطالب بیشتر و بروز بزاری به لینک پایین برو و کلی مطلب را بصورت یکجا دانلود کن و منتشر کن.
دانلود رایگان یکجای فایل شیمی ، زیست معارف
[B]دانلود رایگان فایل های زیست ، شیمی، معارف به صورت یکجا کاملاً قابل ویرایش[/B]

http://masterdoc.ir/?p=7067

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی