آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

مشخصات بلاگ
آی تی جار            ITJAR.BLOG.IR

به نام خدا
باسلام خدمت تمامی کاربران فارسی زبان
این وبلاگ رو برای کمک کردن به شما درباره
مسائل رایانه ای ساختم
امیدوارم به درستی ازش استفاده کنید
تمامی سایت هاووبلاگ هایی که تمایل دارند
بااین وبلاگ لینک کنند
درصورت سیاسی نبودن اطلاع دهند
تابه لینک اضافه شوند
لطفا در انجمن گفت و گو این وبلاگ عضو شوید و مارا در ارائه اطلاعات بهتر یاری کنید.
با تشکر گروه فناوری اطلاعات آی تی جار

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

وای فای توسط ابزارها و برنامه های بسیار زیادی پشتیبانی می شود. از کنسولهای بازی گرفته تا تلفنهای هوشمند. همینطور تقریبا همه سیستم عاملها هم از وای فای پشتیبانی می کنند. سازمان Wi-Fi Alliance بعد از آزمایش و بررسی به ابزارهای وای فای اعتبارنامه وای فای Wi-Fi Certified می دهد. همه دستگاه هایی که این اعتبارنامه را داشته باشند قابلیت اتصال به همدیگر را دارند، فرقی هم نمی کند که چه شرکتی سازنده دستگاه باشد. هر وسیله ای که قابلیت اتصال به وای فای را داشته باشد و اعتبارنامه Wi-Fi Certified را دریافت نموده باشد می تواند به هر اکسس پوینتی که اعتبارنامه وای فای را دریافت کرده وصل شود. دستگاه هایی که اعتبارنامه را دریافت کرده اند با قرار دادن نشان اعتبارنامه بر روی بسته بندی مشخص می شوند.

WiFi-4

  • JARCHI

پیامک در سال‌های اخیر به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مناسب مطرح گشته است و شرکت‌های مختلف شروع به ارسال پیامک‌های تبلیغاتی به صورت انبوه کرده‌اند.

active-and-deactive-vas1

  • JARCHI
 چندی پیش تیزر عجیبی از یک بازی مستقل ایرانی جدید منتشر شد و نظرات متفاوتی را در برداشت. هم‌اکنون این بازی تکمیل و عرضه شده و منتظر شماست. این عنوان که Fool or Cool نام دارد در سبک آرکید و اکشن است. شما باید کله‌ی خوک‌های حریف خود را با سرعت زیاد بزنید و امتیاز کسب کنید، عکس‌العمل شما در این بازی به چالش کشیده می‌شود و می‌توانید سرعت‌العمل خود را به‌خوبی بسنجید.


  • JARCHI