آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

مشخصات بلاگ
آی تی جار            ITJAR.BLOG.IR

به نام خدا
باسلام خدمت تمامی کاربران فارسی زبان
این وبلاگ رو برای کمک کردن به شما درباره
مسائل رایانه ای ساختم
امیدوارم به درستی ازش استفاده کنید
تمامی سایت هاووبلاگ هایی که تمایل دارند
بااین وبلاگ لینک کنند
درصورت سیاسی نبودن اطلاع دهند
تابه لینک اضافه شوند
لطفا در انجمن گفت و گو این وبلاگ عضو شوید و مارا در ارائه اطلاعات بهتر یاری کنید.
با تشکر گروه فناوری اطلاعات آی تی جار

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

۷۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است


Stella نام نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین


Angry Birds Stella

کمتر کسی پیدا می‌شود که تا به امروز سراغی از بازی محبوب پرندگان خشمگین نگرفته باشد و با این وجود مطمئناً اطلاعات منتشر شده از نسخه جدید این بازی می‌تواند جذاب باشد شرکت روویو تاکنون چندین بار از نسخه جدید این بازی با نام استلا یاد کرده است

  • JARCHI

تبلیغاتی که اطلاعات موجود در رایانه شما را به گروگان می‌گیرد!


تبلیغاتی که اطلاعات موجود در رایانه شما را به گروگان می‌گیرد!

سیسکو خبر از تبلیغات خرابکارانه روی دامنه‌های متعلق به دیزنی، فیس‌بوک، روزنامه گاردین و برخی کمپانی‌های دیگر داد که کاربران را گرفتار بدافزاری می‌کنند که فایل‌های کامپیوتر را رمزگذاری می‌کند و تا زمانی که کاربر پول پرداخت نکند، آنها را آزاد نمی‌کند. تحقیقات سیسکو یک روش پیچیده و مؤثر برای آلوده کردن تعداد زیادی کامپیوتر به بدافزار گروگان‌گیر را کشف کرده است.

  • JARCHI

۲۰ شیوه و ترفندهای عملی برای افزایش دنبال‌کنندگان در شبکه‌های اجتماعی


6-1-2014 6-52-35 PM

همان‌گونه که هیچ وبلاگ‌نویسی نمی‌تواند ادعا کند که تعداد بازدیدها یا ترافیک سایت برایش مهم نیست، در شبکه‌های اجتماعی هم تعداد دنبال‌کنندگان و نیز میزان تعامل آنها با نوشته‌ها، مایه دلگرمی هر کاربری است. فرقی نمی‌کند که شما در توییتر باشید یا فیس‌بوک، گوگل پلاس، اینستاگرام یا مثلا LinkedIn.

  • JARCHI

تأثیرگذاری تلفن‌های همراه و ساعت‌های هوشمند بر بازار ساعت‌های مچی


 از وقتی که نخستین گوشی همراهم را خریداری کردم نقش ساعت‌مچی در زندگی روزانه‌ام رفته‌رفته کمرنگ شد و سپس کاملاً رنگ باخت. اصراری بر این کار نداشتم اما وقتی می‌دیدم آن‌چه را که از ساعت مچی‌ام انتظار دارم با گوشی هم می‌توان انجام داد نیازی نمی‌دیدم همزمان هر دو وسیله را به‌همراه داشته ‌باشم.

  • JARCHI


eBay بزرگ هک شد؛


اوایل خرداد ماه، شرکت eBay به‌طور رسمی اعلام کرد که از اواخر ماه فوریه سال جاری تا اوایل ماه مارس تحت حملات سایبری قرار گرفته و اطلاعات حساسی در مورد مشتریانش از جمله نام، آدرس‌های ایمیل، کلمه‌های عبور رمزنگاری شده، آدرس‌های پستی، شماره‌های تلفن و تاریخ‌های تولد آن‌ها و در یک کلام تمام اطلاعات مورد نیاز برای نابود کردن زندگی آنلاین و آفلاین یک شخص به سرقت رفته است.

  • JARCHI


شاهدی دیگری برای ضعیف بودن بیومتریک


حسگر اثرانگشت گوشی گلکسی 5 سامسونگ توسط هکرهای کلاه سفید هک شد، به‌طوری که امکان دسترسی بدون محدودیت به حساب‌های کاربری پی‌پال را فراهم می‌کند.

  • JARCHI


نگاهی به فناوری عبور توپ از خط 


فیفا در بازی‌های جام کنفدراسیون‌ها در برزیل، برای نخستین‌بار از فناوری خط گل استفاده کرد و حالا در بازی‌های جام جهانی سال جاری دوباره از این فناوری استفاده می‌شود. اما کارکرد این فناوری دقیقاً به چه صورت است؟

  • JARCHI

اسکن کارت های اعتباری پول با دوربین گوشی‌های اپل در IOS 8

  • JARCHI

استفاده از هر ابزار الکترونیکی آداب خاص خود را می‌طلبد و کارت‌های حافظه و فلش مموری نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در این خبر شما را با  نکاتی برای استفاده از این ابزارها آشنا خواهیم کرد:

  • JARCHI

instagram

با شنیدن نام اینستاگرام، همه ما به یاد فیلتر‌های مختف بر روی تصاویر می‌افتیم. تصاویری که گاه بدون این مودها هیچ دلچسب نیستند و به وسیله فیلتر‌های مختلف اپلیکیشن اینساگرام است که ما را به خود خیره می کنند.

  • JARCHI

مزرعه شادی یک بازی اندرویدی ایرانی است که از گیم پلی و گرافیک عالی دارد، وظیفه شما کمک به سهراب است تا مزرعه‌اش را مدیریت کند و با پرورش محصولات مختلف، برای مزرعه درآمد زایی کند.

مزرعه داری و مدیریت مزرعه کار ساده ای نیست اما بسیار لذت بخش است. هیچ چیزی نمی تواند جایگزین حس زیبای کاشتن یک گل، مراقبت از آن و سپس تماشای زیبایی اش شود. مزرعه شادی یک بازی اندرویدی ایرانی است که از گیم پلی و گرافیک عالی بهره می‌برد، این بازی در سبک مدیریت منابع ساخته شده است و وظیفه شما کمک به سهراب است تا مزرعه‌اش را مدیریت کند و با پرورش محصولات مختلف، برای مزرعه درآمد زایی کند.


  • JARCHI

اگر دوست دارید برای گوشیتان یک لانچر زیبا انتخاب کنید، همراه ما باشید تا با یک لانچر محیط گوشی شما را سه بعدی کنیم. با این برنامه شما می‌توانید برنامه های گوشیتان را به صورت دلخواه مرتب کنید.
این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار های شناخته شده در دنیاست که کاربردهای زیادی را به گوشی شما می آورد. از ویژگی های این نرم افزار می توان به 3 بعدی سازی گوشی زیباسازی و دیگر ویژگی ها اشاره کرد. این نرم افزار می تواند باعث جلوه و روح دادن به گوشی شما نیز می شود.
   
 • دانلود و مشخصات فایل
  • JARCHI

با استفاده از این نرم افزار گوشی شما به یک بارکدخوان تبدیل می شود. شما می توانید نام کشور سازنده و یا اصل یا تقلبی بودن محصول را با استفاده از این برنامه تشخیص دهید.
با استفاده از نرم افزار scan بارکدهای تقلبی را شناسایی یا از کشور سازنده آن با خبر شوید، این برنامه به خرید شما خیلی کمک می کند تا سرتان کلاه نرود. scan در جهان بیش از هزاران کاربر دارد که در حال استفاده این نرم افزار هستند. شما نیز می توانید با استفاده از این برنامه به طور مستقیم بازی ها و یا برنامه های کاربردی دیگری را دانلود کنید.
  • JARCHI
اخیراً دوربین گوشی‌های هوشمند پیشرفت زیادی کرده و امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بسیار خوبی برای ثبت تصاویر با کیفیت در اختیارمان قرار گرفته است.
با پیشرفت گوشی‌های موبایل حالا قادر هستیم بعضی اوقات دوربین دیجیتال خود را کنار بگذاریم و به عکس‌های گوشیمان تکیه کنیم. اخیراً دوربین گوشی‌های هوشمند پیشرفت زیادی کرده و امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بسیار خوبی برای ثبت تصاویر با کیفیت در اختیارمان قرار گرفته است. اکثر اوقات ما از حالت پیش‌فرض اتوماتیک برای عکاسی با گوشی استفاده می‌کنیم. HDR یا High Dynamic Range مخفف عبارت "گستره دینامیکی بالا" است که شما را قادر می‌سازد تصاویری با گستره دینامیکی بالاتری بین روشن‌ترین و تاریک‌ترین نقاط عکس نسبت به عکس‌های معمولی ثبت کنید.
  • JARCHI

تلفن هوشمند,بازکردن قفل تلفن هوشمند با چشمک زدن

بازکردن قفل تلفن هوشمند با چشمک زدن
شرکت گوگل درخواست ثبت یک اختراع را ارائه کرده که به کاربر این امکان را می دهد، قفل تلفن هوشمند و تبلت خود را به جای کلمه عبور با استفاده از حالات صورت به باز کند.

  • MOHSEN HEYDARI BEHFAR

gmail

حتما برایتان پیش آمده است که جی‌میل خود را در کامپیوترها یا گوشی‌های دیگر یا در مکان‌های عمومی مثل کافی‌نت باز کرده باشید ولی فراموش کردید که از اکانت خود خارج شوید، به این ترتیب ممکن است اطلاعات شما در معرض دسترس دیگران قرار گیرد.

  • MOHSEN HEYDARI BEHFAR

KitKat 4.4 Launcher Theme

یک تم جدید طراحی شده برای تمامی لانچرهای اندروید، با الهام از آینده سیستم عامل اندروید 4.4 می باشد.
KitKat 4.4 Launcher Theme یک تم جدید طراحی شده برای تمامی لانچرهای اندروید، با الهام از آینده سیستم عامل اندروید 4.4 می باشد. این برنامه جدیدترین ظاهر سیستم عامل اندروید و واقع بینانه ترین تم اندروید 4.4 یا همان کیت کت می باشد. این نرم افزار آیکون ها، پس زمینه ها، dock bars، پوشه ها و … اختصاصی کیت کت را به گوشی شما می آورد.
  • MOHSEN HEYDARI BEHFAR

به جای استفاده از بلوتوث برای ارسال و دریافت فایل ها بهتر است، از بسترهای پر سرعت wifi و nfc برای انتقال فایل ها استفاده کنید.
با پیشرفت فناوری راه های مختلفی برای انتقال فایل ها به وجود آمده است که امروزه مرسوم ترین آن ها استفاده از بستر wifi و nfc است. برای استفاده از بسترهای معرفی شده نیاز به نصب یک نرم افزار جانبی است که می توانید با نصب این نرم افزار SuperBeam | WiFi Direct Share به انتقال فایل به روش های ذکر شده بپردازید. در ضمن سرعت انتقال در این بسترها فوق العاده بالا است و می توان گفت چندین برابر بلوتوث سرعت دارند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از زبان های زنده دنیا، پشتیبانی از اسکنر qr، شناسایی و اتصال خودکار در صورت قطع شدن ارتباط و ... اشاره کرد. توجه داشته داشته باشید که برای برقراری ارتباط باید نرم افزار معرفی شده بر روی گوشی های دریافت کننده و ارسال کننده نصب باشد.
  • MOHSEN HEYDARI BEHFAR

این بار قصد معرفی و دانلود بازی Traffic Racer را که برای مدتی محدود در اپ استور رایگان شده است را داریم. در این بازی شما در یک اتوبان هستید و ماشین های زیادی در جلوی شما قرار دارند که می بایست بدون آنکه به آنها برخورد کنید در اتوبان رانندگی کنید. نکته جالب بازی این است که با پشت سر گذاشتن مسافت های مختلف مراحل سخت تر از پیش می گردد. پیشنهاد می کنیم این بازی اعتیادآور را از دست ندهید و همین الان آن را از اپ استور به رایگان (تا مدتی محدود) دانلود کنید.

  • MOHSEN HEYDARI BEHFAR

همیشه برای ما جالب بوده است که بدانیم صد سایت پربیننده ایران چه سایت­های هستند و این سایت­ها را درباره چه موضوعاتی بحث می­کنند. سایت معتبر الکسا(Alexa) به رتبه­بندی تمامی سایت­های دنیا می­پردازد. این رتبه­بندی بر اساس تعداد بازدید صورت می­گیرد. این سایت اطلاعات مفید دیگری نیز در اختیار مخاطبان قرار می­دهد؛ از جمله رتبه این سایت­ها در جهان؛ تعداد بازدید روزانه، هفتگی و ماهیانه؛ تعداد سایت­هایی که به سایت مورد نظر پیوند داده­اند؛ اینکه مخاطبین از طریق چه سایت­هایی وارد سایت مورد نظر شده­اند و ... . بر این اساس، همۀ سایت­های ایرانی و خارجی تلاش دارند هر چه بیشتر تعداد خوانندگان خود را بالاتر ببرند و به تبع آن رتبه خود در سایت الکسا را نیز پایین بیاورند. در این مطلب ابتدا نام صد سایت اول ایران را می­آوریم و سپس این سایت­ها را در دسته­بندی مشخصی ارائه می­ کنیم.

  • MOHSEN HEYDARI BEHFAR