آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

مشخصات بلاگ
آی تی جار            ITJAR.BLOG.IR

به نام خدا
باسلام خدمت تمامی کاربران فارسی زبان
این وبلاگ رو برای کمک کردن به شما درباره
مسائل رایانه ای ساختم
امیدوارم به درستی ازش استفاده کنید
تمامی سایت هاووبلاگ هایی که تمایل دارند
بااین وبلاگ لینک کنند
درصورت سیاسی نبودن اطلاع دهند
تابه لینک اضافه شوند
لطفا در انجمن گفت و گو این وبلاگ عضو شوید و مارا در ارائه اطلاعات بهتر یاری کنید.
با تشکر گروه فناوری اطلاعات آی تی جار

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

نسخه online office تغییر نام داد

يكشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۱۶ ب.ظ

شرکت مایکروسافت اعلام کرد که مجموعه نرم‌افزاری Office Web Apps را که نسخه‌های آنلاین ابزارهای Word ،PowerPoint و Excel را شامل می‌شود، به Office Online تغییر نام داده است.
مایکروسافت در وبلاگ رسمی خود در این خصوص توضیح داد: «نخست، ما نام مجموعه Office Web Apps را به Office Online تغییر داده‌ایم. بنابراین شما آسان‌تر درمی‌یابید که کجا می‌توانید ابزارهای آنلاین و رایگان ما را پیدا کنید».

علاوه بر این، «آماندا لفبر» (Amanda Lefebvre) در وبلاگ رسمی این شرکت توضیح داد که علت اصلی کنار گذاشتن نام Office Web Apps، دریافت بازخوردهای کاربران بوده است. او در این خصوص نوشت: «ما متوجه شدیم که نام Apps در این مجموعه نرم‌افزاری برای کاربران گیج‌کننده است. آیا من تاکنون آن‌ها را نصب کرده‌ام؟ آیا من در حال ورود به یک فروشگاه اینترنتی هستم و قرار است ابزار خاصی دریافت کنم؟ باید بگویم که خیر. تنها چیزی که برای استفاده از این مجموعه نرم‌افزاری نیاز دارید یک مرورگر اینترنتی است. »
این مطلب وبلاگی اعلام می‌دارد که کاربران هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی Office.com از نرم‌افزارهای Word Online ،Excel Online ،PowerPoint Online و OneNote Online به راحتی استفاده کنند. کاربران برای این کار باید از حساب کاربری خود در سیستم مایکروسافت استفاده کنند و بتوانند به تمام ابزارهای مجموعه Office Online دسترسی داشته باشند.
از جمله تغییرات مربوط به مجموعه نرم‌افزاری Office Online می‌توان به نسخه رایگان قالب‌های Word ،PowerPoint و Excel اشاره کرد.

  • ۹۲/۱۲/۰۴
  • JARCHI

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی