آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

مشخصات بلاگ
آی تی جار            ITJAR.BLOG.IR

به نام خدا
باسلام خدمت تمامی کاربران فارسی زبان
این وبلاگ رو برای کمک کردن به شما درباره
مسائل رایانه ای ساختم
امیدوارم به درستی ازش استفاده کنید
تمامی سایت هاووبلاگ هایی که تمایل دارند
بااین وبلاگ لینک کنند
درصورت سیاسی نبودن اطلاع دهند
تابه لینک اضافه شوند
لطفا در انجمن گفت و گو این وبلاگ عضو شوید و مارا در ارائه اطلاعات بهتر یاری کنید.
با تشکر گروه فناوری اطلاعات آی تی جار

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

شبکه اجتماعی فارسی خانوادگی با هدف ایجاد محیط صمیمانه خانوادگی در فضای مجازی و تقویت ارزشهای خانواده ایرانی راه اندازی شد.

kariznew

به گزارش فاین آی تی به نقل از دنیای فناوری اطلاعات؛ شبکه اجتماعی “کاریزنو” با هدف ارج نهادن به فرهنگ ایرانی و تعمیق روابط انسانی و خانوادگی در فضای مجازی به جمع سرویس دهندگان شبکه های اجتماعی پیوست.

این شبکه اجتماعی دارای بخش های مختلفی چون بانک مجازی، ایده، وبلاگ و اخبار است و این امکان را به کاربران خود می دهد که ایده های خود را که قابلیت پیاده سازی در شبکه اجتماعی را دارد ارائه داده تا مورد حمایت مادی و معنوی قرار گیرد و در نهایت بانک تخصصی از توانمندیهای افراد به دست آید.

در این شبکه اجتماعی برای ایجاد انگیزه در تولید محتوای متناسب با فرهنگ ایرانی، مطالب در بانک مجازی ارزشگذاری شده و براساس آن هدایایی به کاربران عرضه خواهد شد.

kariznew.

تالارهای گفتگو، بازیهای آنلاین، نقاشی آنلاین و سرویس هایی مانند حراجی، ورزش و باشگاه فیلم و موسیقی از دیگر امکانات این شبکه اجتماعی خانوادگی است.

از جمله ویژگیهای متفاوت این شبکه اجتماعی نسبت به سایر شبکه های اجتماعی می توان به محدودیت استفاده کاربر از این شبکه در ساعات پایانی شب اشاره کرد به نحوی که این شبکه از ساعت ۱ شب تا ۷ صبح برای کاربران مسدود می شود که دلیل اجرای این ایده، تاکید بر لزوم تقویت فرهنگ ایرانی و خانوادگی عنوان شده است.

در این شبکه اجتماعی که به نشانی www.kariznew.com در دسترس است اعضای خانواده می توانند با یکدیگر در ارتباط بوده و از محتوای تولیدی یکدیگر استفاده کنند و آن را به اشتراک بگذارند.

  • ۹۲/۱۲/۱۲
  • MOHSEN HEYDARI BEHFAR

کاریزنو

kariznew

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی