آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

مشخصات بلاگ
آی تی جار            ITJAR.BLOG.IR

به نام خدا
باسلام خدمت تمامی کاربران فارسی زبان
این وبلاگ رو برای کمک کردن به شما درباره
مسائل رایانه ای ساختم
امیدوارم به درستی ازش استفاده کنید
تمامی سایت هاووبلاگ هایی که تمایل دارند
بااین وبلاگ لینک کنند
درصورت سیاسی نبودن اطلاع دهند
تابه لینک اضافه شوند
لطفا در انجمن گفت و گو این وبلاگ عضو شوید و مارا در ارائه اطلاعات بهتر یاری کنید.
با تشکر گروه فناوری اطلاعات آی تی جار

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

از این بسته می‌توانید بهترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای این هفته دریچه را دانلود کنید؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها آشنا می‌کند. نرم افزارهای کاربردی برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید وIOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه در یک هفته گذشته بود.





EagleGet برای رایانه؛

نرم‌افزاری رایگان برای افزایش سرعت دانلود تا 6 برابر + دانلود

نرم افزار EagleGet مدیریت دانلود جدیدی است که تازه پا به عرصه نرم افزارهای مدیریت دانلود گذاشته است. سازندگان این برنامه گفته‌اند که آینده خوبی در پیش روی این نرم افزار است چرا که این برنامه رایگان بوده و سرعت دانلود شما را تا 6 برابر افزایش می دهد. EagleGet امکان دانلود فیلم از سایت‌های اشتراک گذاری فیلم را دارد و می‌توانید ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهید. این مدیریت دانلود از پروتکل‌هایی مانند HTTP ,HTTPS ,FTP ,FTPS ,SFTP ,MMS ,RTSP پشتیبانی کامل می‌کند.




در غیاب شما چه می‌گذرد؛

با تلفن همراه خود دوربین‌های مدار بسته را نظارت کنید + دانلود نرم افزار

اگر قصد مسافرت طولانی را دارید و می‌خواهید در سفر به صورت بر خط دوربین‌های محل کار یا خانه‌تان را به صورت آنلاین مشاهده کنید دریچه نرم افزار tinyCam Monitor PRO for IP Cam را معرفی می‌کند. شما با اتصال به اینترنت و وارد کردن آدرس IP می‌توانید به صورت لحظه‌ای از طریق دوربین‌های مدار بسته اوضاع را با گوشی همراه خود زیر نظر داشته باشید. از ویژگی‌های کلیدی برنامه می‌توان به پشتیبانی از https برای امنیت بیشتر در نظارت دوربین‌ها، رمزگذاری ویدیو و DVRS با دوربین‌های CCTV و محیطی کاربری زیبا اشاره کرد.




ویژه اندرویدی ها؛

در تلفن همراه خود جدول حل کنید + دانلود نرم افزار

اکثرا ما عادت داریم که جدول ها را در روزنامه ها و مجله ها مشاهده کنیم و اقدام به حل آن ها کنیم. از این به بعد می توانید برای صرفه جویی در هزینه ها و مصرف کاغذ جدول ها را در تلفن همراه هوشمند خود حل کنید. برنامه جدول باز دارای جدول های متنوعی است و می تواند خواسته های شما را در هر زمینه ای پوشش دهد. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری زیبا، وجود سطوح مختلف از جدول کلمات متقاطع، پوشش بخش های تخصصی مختلف و ... اشاره کرد
 
 



جملات خواندنی و جالب در جملک؛

محبوب ترین نرم افزار فارسی، با دو میلیون کاربر + دانلود

شاید برای شما هم باور کردنی نباشد، که یک نرم افزار ایرانی دارای دو میلیون کاربر باشد، ولی طبق آمار این برنامه بیش از 2 میلیون بار از مارکت ایرانی بازار دانلود شده است و حال دریچه این برنامه محبوب را برای شما آماده دانلود کرده است. نرم افزار جملک در زمینه جمع آوری جملات جالب و خواندنی فعالیت می کند و مطالب موجود در آن توسط کاربران ارسال می شود و پس از تایید مدیریت پیام به صورت عمومی برای تمامی کاربران نمایش داده می شود. در ضمن می توانید به مطالب نرم افزار به دو صورت آنلاین و آفلاین دسترسی داشته باشید.
 



برای اندرویدی‌ها؛

ارتباط نوشتاری و تصویری رایگان با Hangouts + دانلود

Hangouts نرم افزاری است قدرتمند که برای ارتباط تصویری و ارسال و دریافت پیامک رایگان مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما با وارد کردن ایمیل حساب کاربری گوگل وارد برنامه می‌شوید و Hangouts تمامی دوستان شما را که در Gmail فعالیت دارند را نمایش می‌دهد.




ویژه اندرویدی ها؛

امور مرتبط با سربازی را به صورت غیر حضوری انجام دهید + دانلود نرم افزار

انجام امور مرتبط با سربازی دارای مراحل اداری و خدمات غیر حضوری مختلفی است، با استفاده از این نرم افزار Sarbazi Estelam ایرانی می توانید بدون مراجعه به پلیس + 10 کارهای سربازی خود را انجام دهید. از خدمات که در این نرم افزار گنجانده شده است باید به مواردی چون: تولید کد سخا، استعلام وضعیت خدمت، استعلام وضعیت مشمولیت، پیام به نظام وظیفه و ... اشاره کرد. توجه داشته باشید که این برنامه فقط برای راحتی کاربران طراحی شده است و گرنه می توانید به صورت پیامکی هم از موارد ذکر شده مطلع شوید، در ضمن نرم افزار هم با ارسال پیامک کار می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: افزایش سرعت کاربر،  عدم نیاز به دسترسی به اینترنت، ایجاد محیط جامع و ... اشاره کرد.
 



نسخه به روز شده (12.1.1.151)؛

افزونه‌ای برای مشاهده کلیپ‌های فلش + دانلود

بخش عمده‌ای از رسانه‌های موجود در فضای مجازی برای نمایش بر روی مرورگرتان نیاز به افزونه مرورگر Flash Player یا Shockwave Player است. Adobe Shockwave Player یک استاندارد وب بسیار قوی برای ساخت و انتشار انواع فایل‌های تصویری است، این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید فایل‌های فلش (Interactive) را اجرا کنید.
امکانی که این نرم افزار برای شما میسر می‌کند اجرای کلیپ‌های فلش در محیط ویندوز و مرورگرهای اینترنت است. امروزه هم 450 میلیون کاربر از این تکنولوژی انواع بازی‌های تحت وب، فیلم‌های آموزشی و فعالیت‌های تجاری خود را اجرا می‌کنند.




برای اندرویدی‌ها؛

با این نرم افزار سرعت دانلود گوشیتان را افزایش دهید + دانلود

نرم افزار Loader Droid PRO download Manager ابزاری حرفه‌ای برای دانلود فایل‌ها از اینترنت از طریق تلفن همراه اندرویدی می‌باشد، این نرم افزار خیلی سریع محبوبیت فراوانی در بین کاربران یافت و توانست در گوگل پلی از 5 امتیاز 4.7 را به خود اختصاص داده است. اگر به دلیل قطعی اینترنت فایل دانلود شما ناقص بماند با این برنامه شما قادر خواهید بود ادامه یا Resume فایل را بعد از اتصال اینترنت دانلود کنید. این برنامه از زبان شیرین فارسی پشتیبانی می‌کند و منوها و گزینه‌های به زبان فارسی است.




لایو والپیپر برای اندروید؛

در گوشیتان آبمیوه‌های خنک و خوشمزه درست کنید + دانلود

اگر از نگاه کردن به تصاویر تکراری صفحه نمایش گوشیتان خسته شده‌اید بهتر است با Juice PRO فضای گوشیتان را زنده‌تر کنید. Juice PRO مجموعه‌ای از تصاویر آب گریپ فروت، آب لیمو، آب پرتقال، آب آلبالو، آب کیوی، آب توت فرنگی، آب آناناس، آب هندوانه، آب پاپایا و آب توت است که آبمیوه‌های خوشمزه را به صفحه نمایش گوشی شما هدیه می‌کند و رنگ و لعابی زنده و طبیعی به گوشی شما می‌بخشد. برای جذابیت و تنوع بیشتر می‌توانید از طریق تنظیمات، گزینه‌هایی مانند تکه‌های یخ و برش میوه را به طور شناور به تصاویر اضافه کنید.




ویژه اندرویدی ها؛

آنتی ویروسی قدرتمند برای مراقبت از تلفن همراه + دانلود نرم افزار

این روزها بازار حملات ویروسی و سرقت اطلاعات بسیار گرم است و استفاده از یک نرم افزار امنیتی و آنتی ویروس در تمامی گوشی های هوشمند برای مقابله با حملات هکرها تقریبا ضروری به نظر می رسد. این نرم افزار 360security – Antivirus علاوه بر این که می تواند امنیت گوشی و تبلت اندرویدی شما را از تمام لحاظ تامین کند، می تواند ابزارهای مختلفی را برای مدیریت هر چه بهتر گوشی در اختیارتان قرار دهد. برنامه دارای موتور جستجوی فوق العاده قدرتمندی است که می تواند تمامی اطلاعات و نرم افزارهای موجود در تلفن همراه را بررسی و در صورت وجود مشکل آن ها را از بین ببرد.



Firefox 29.0

نسخه جدید فایرفاکس برای رایانه و گوشی های همراه + دانلود

Firefox محصولی از کمپانی Mozilla است که مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و البته سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا همانند Internet Explorer ,Opera, سافاری و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات می‌دانند.




برای رایانه؛

نرم افزار مدیریت "System Restore" در ویندوز + دانلود

نرم افزار Restore Point Creator ابزاری سیستمی است که شما می‌توانید از طریق این برنامه نقطه بازگشت برای سیستم ایجاد کنید. در این صورت اگر مشکلی برای رایانه شما به وجود آمد می‌توانید آن را سریع تر به حالت قبل یعنی قبل از بروز مشکل برگردانید.
 



برای ویندوزفون؛

گوشی خود را به ریموت دزدگیر ماشین تبدیل کنید + دانلود نرم افزار

آیا این عتماد به نفس این را دارید که با فشاردادن دکمه گوشی، درهای ماشین خود را باز کنید؟ شما با استفاده از این نرم افزار car key می توانید تا دقایقی دوستان خود را شگفت زده کنید، شیوه کار این نرم افزار به گونه ای است، که یک صفحه کلید مشابه ریموت دزدگیر ماشین در اختیار شما قرار می دهد و می توانید با قراردادن ریموت اصلی ماشین در اختیار یکی از دوستان خود و انجام همزمان کارهای مورد نظر با دوستان خود شوخی کنید. توجه داشته باشید که نرم افزار صرفا برای سرگرمی طراحی شده است و هیچ کاربرد دیگری ندارد.



نسخه 13.0.0.206؛

فلش پلیر رایانه‌تان را به روز رسانی کنید + دانلود

از کلیپ‌ها، بازی‌ها و بسیاری از آموزش‌های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات سایت‌ها، سرگرمی‌ها و پخش کننده‌های آهنگ و فیلم تحت وب همه و همه جهت اجرا نیاز به نصب برنامه‌ای تحت عنوان فلش پلیر (Flash Player) دارند. به عبارتی دیگر بهتر است بگوییم این برنامه قابلیت اجرای برنامه‌های طراحی شده توسط Adobe Flash را دارد. 




Star Walk

اجرام آسمانی را با تبلت و تلفن همراه خود رصد کنید + دانلود

با Star Walk – Astronomy Guide به دور دست‌ها سفر کنید، اعماق فضا و سیارات را مشاهده کرده و با تصاویر تعاملی از ستارگان با نحوه قرار گیری آن‌ها بیشتر با علم ستاره شناسی آشنا شوید. فقط کافیست که گوشی خود را به سمت آسمان بگیرید، نرم افزار با استفاده از الگوریتم‌های قدرتمندش ستاره‌ها و اشکال هندسی موجود در آسمان را نشان دهد و شما می‌توانید نظاره‌گر آسمان باشید البته با دیدی متفاوت!




برای ios؛

ساخت فایل های pdf در تلفن همراه + دانلود نرم افزار

مرسوم ترین روش برای ارسال متون و فایل های نوشتاری استفاده از فرمت pdf است، این نرم افزار Instant PDF می تواند متون و تصاویر موجود در گوشی هوشمند شما را به فایل های pdf تبدیل کند. شما قادر خواهید بود فایل های ایجاد شده را در فضاهای ابری به اشتراک بگذارید یا با استفاده از ایمیل به صورت مستقیم فایل ها را از درون نرم افزار برای دوستانتان ارسال کنید.
 



این برنامه رم رایانه شما را بهینه سازی می کند + دانلود

بازدهی رم یکی از عوامل مهم و تعیین کننده در سرعت و کارایی رایانه است. این برنامه PGWare SuperRam با ایجاد تغییرات اساسی در سبک اجرایی و مدیریت رم رایانه، سبب افزایش سرعت رایانه به صورت چشمگیری می شود. علاوه بر این که برنامه سبب افزایش سرعت رایانه می شود، می تواند عمر سخت افزار و به ویژه ram را تا چند برابر افزایش دهد. در واقع این نرم افزار با استفاده از الگوریتم های قدرتمند خود به شما کمک می کند تا نهایت استفاده را از ram ببرید. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: محیط کاربری فوق العاده ساده، افزایش کارایی ویندوز تا ساعت های طولانی، بروز رسانی خودکار برنامه و ... اشاره کرد.



برای رایانه؛

ریکاوری، راهکاری آسان برای بازگردانی فایل های حذف شده + دانلود نرم افزار

دلایلی مانند: اشتباه کاربر و یا ویروسی شدن رایانه سبب از بین رفتن اطلاعات موجود در هارد دیسک ها و کارت حافظه های جانبی می شود. این نرم افزار Aidfile Recovery Software کم حجم و کاربردی می تواند تمامی فایل ها اعم از: فیلم، عکس، تصویر، اسناد آفیس، ایمیل، نرم افزار و ... به آسانی بازیابی کند. این برنامه می تواند خطاهای موجود در هارد دیسک را به صورت کامل بر طرف کند و سبب بهبود فرایند بازیابی فایل ها می شود.



نسخه 24.5.0؛

مدیریت آسان ارسال و دریافت ایمیل با Mozilla Thunderbird + دانلود

امروزه داشتن حداقل یک حساب کاربری Email برای همه ضروری است، چرا که دیگر متداول‌ترین راه ارتباطی شده است. نرم افزار Mozilla Thunderbird محصول شرکت موزیلا یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه مدیریت ایمیل است که همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما کاربران به ارمغان می‌آورد. اصول کاری این برنامه مقابله با ویروس‌ها و اسپم‌ها است با نصب این برنامه از شر هرزنامه‌ها و ایمیل‌های تبلیغاتی راحت خواهید شد، فیلتر کردن هوشمند هرزنامه‌ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی‌های برتر این نرم‌افزار محسوب می‌شود. معنای Thunderbird در لغت به معنی "مرغ افسانه‌اى موجد رعد و برق" می‌باشد.


 

  • ۹۳/۰۲/۱۳
  • MOHSEN HEYDARI BEHFAR

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی