آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

مشخصات بلاگ
آی تی جار            ITJAR.BLOG.IR

به نام خدا
باسلام خدمت تمامی کاربران فارسی زبان
این وبلاگ رو برای کمک کردن به شما درباره
مسائل رایانه ای ساختم
امیدوارم به درستی ازش استفاده کنید
تمامی سایت هاووبلاگ هایی که تمایل دارند
بااین وبلاگ لینک کنند
درصورت سیاسی نبودن اطلاع دهند
تابه لینک اضافه شوند
لطفا در انجمن گفت و گو این وبلاگ عضو شوید و مارا در ارائه اطلاعات بهتر یاری کنید.
با تشکر گروه فناوری اطلاعات آی تی جار

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

« نسخه سالم و معتبر CODEX »

Bound by Flame یک بازی جدید و مهیج در سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط شرکت مطرح Focus Home Interactive منتشر شده است و قرار است برای PS4, PS3, XBOX360 و PC نیز منتشر شود، البته شاید پروزه های دیگری برای دیگر کنسول های انجام گیرد! در بازی زیبای Bound by Flame شما وارد دنیایی میشوید که آخرالزمان نزدیک شده است،‌ شاید بهتر است بگوییم که شیاطین و جادوگران پس از عبور از دروازه مردگان را زنده کردند و جنیان به شکل های مختلفی از هیولاها ظاهر شدند و خواستار نابودی و دنیا هستند. تقریبا همه چیز در راس نابودی قرار دارد و دیگر افرادی زنده نیستند، جزء عده ای محدود و خاص که در دارای قدرت های جنگی خاصی هستند، یکی از این افراد Vulcan نام دارد که شما هدایت و کنترل آن را بر عهده دارید. نجات همه چیز در دستان شما قرار دارد. در شروع بازی شما میتوانید پا در مسیر دو راه قرار دهید،‌ یکی پیوستن به شیاطین و نابودی زمین و دیگری دشمن شیاطین! سازنده با این عمل جو بازی را تغییر داد و باعث طراحی دو نوع گیم پلی با سطح داستانی مختلف شد! 
ایجاد و سفارشی کردن یک جنگجوی قدرتمند، مبارزه با مهارت ترور و آتش سحر و جادو بخوبی صورت گرفته و شما میتوانید Vulcan مورد نظر خود را شبیه سازی کنید. ایجاد و بهبود اسلحه و زره پوش در طول بازی به شما کمک شایانی در ناوبد دشمنان میکند، قابلیت های دیگری از جمله Breaking Attack در بازی وحود دارد که باعث Miss شدن ضربات دشمن به شما میشود. از موتور Silk Engine در این بازی بهره گرفته شده و بازی از نظر گرافیکی بصورت حرفه ای طراحی شده است، سیستم نور پردازی و همچنین رندر کردن تصاویر با نهایت کیفیت از قابلیت های موتور گرافیکی این بازی هستند. Bound by Flame یک بازی مهیج در سبک اکشن است و اگر از علاقه مندان به بازی های اهریمنی و نقش آفرینی هستید این بازی را از دست ندهید.

  • ۹۳/۰۲/۲۰
  • MOHSEN HEYDARI BEHFAR

نظرات  (۱)

  • سید ابراهیم فرح بخشیان
  • بسمی تعالی

    با سلام

    گروهی از کاربران شرکت بیان سایتی را با عنوان هزار شارژ تاسیس نموده اند که در زمینه مسابقات و بخت آزمایی فعالیت می نماید و هر روز به برندگان به صورت آنلان و خودکار هدیه ای در قالب کارت شارژ موبایل داده می شود.

    حتما در این مسابقه شرکت کرده و از امکانات آن لذت ببرید.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس بیایید:

    http://1000sharj.blog.ir

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی