آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

مشخصات بلاگ
آی تی جار            ITJAR.BLOG.IR

به نام خدا
باسلام خدمت تمامی کاربران فارسی زبان
این وبلاگ رو برای کمک کردن به شما درباره
مسائل رایانه ای ساختم
امیدوارم به درستی ازش استفاده کنید
تمامی سایت هاووبلاگ هایی که تمایل دارند
بااین وبلاگ لینک کنند
درصورت سیاسی نبودن اطلاع دهند
تابه لینک اضافه شوند
لطفا در انجمن گفت و گو این وبلاگ عضو شوید و مارا در ارائه اطلاعات بهتر یاری کنید.
با تشکر گروه فناوری اطلاعات آی تی جار

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

بهترین گوشی های اندروید کدامند؟

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۴۳ ق.ظ
اندروید محبوب‌ترین سیستم عامل موبایل در دنیا لقب گرفته است و در حال حاضر نیز گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی مختلفی در بازار موجود است که هر یک امکانات متنوعی دارند و به خاطر دلایل خاصی مورد توجه کاربران قرار می‌گیرند.

در این خبر شما را با پنج گوشی اندرویدی برتر موجود در بازار آشنا خوایم کرد:

HTC One (M8)
گوشی HTC One (M7) یکی از محبوب‌ترین مدل‌های عرضه شده در بازار است که امکانات مختلفی دارد و از آن جمله می‌توان به بدنه خوش ساخت، سیستم تشخیص حرکت، اسپیکرهای قدرتمند، نمایشگر LCD3 ، سی و دو گیگابایت حافظه داخلی و اسلات کارت میکرو اس‌دی و البته باتری با دوام اشاره نمود.
Samsung Galaxy S5
سری گلکسی محبوب‌ترین و البته بهترین گوشی‌ها و تبلت‌های ارائه شده توسط سامسونگ است و یکی از بهترین مدل‌های عرضه شده S5 نام دارد. از جمله ویژگی‌های مثبت این محصول می‌توان به نمایشگر باکیفیت  Super AMOLED، عملکرد بسیار عالی، بدنه مقاوم در برابر آب و گرد و غبار، وزن کم، نمایشگر بزرگ و باتری با عمر بالا اشاره نمود.
 Sony Xperia Z2
سونی یکی دیگر از برندهای مطرح بازار  تلفن همراه دنیاست که با عرضه Z2 نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. این گوشی امکانات مختلفی دارد که آن را از سایر مدل‌های موجود در بازار متمایز می‌کند و از آن جمله می‌توان به نمایشگر IPS LCD، طراحی فلزی زیبا، عملکرد فوق‌العاده دوربین، 3 گیگابایت رم، اسلات کارت حافظه میکرو اس‌دی، دکمه فیزیکی روی بدنه جهت گرفتن عکس، عمر بالای باتری، لامپ نشانگر چند رنگ و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود.

Moto X

مدت زمان زیادی از عرضه این گوشی می‌گذرد اما امکانات خوبی دارد که نمی‌توان به راحتی از آن گذشت. ظاهر زیبا و کوچک، قیمت پایین، اپلیکیشن Motorola Assist، سرعت بالا در به روز رسانی سیستم عامل اندروید و قابلیت چرخش دوربین برای فعال کردن آن از جمله امکانات قابل توجه این گوشی می‌باشد.
Google Nexus 5
این گوشی بسیار زیبا و قدرتمند توسط گوگل عرضه شده است و مهم‌ترین مزیتش آن است که همواره می‌تواند جدیدترین نسخه اندروید را دریافت کند. همچون آی‌فون، مدل جدید گوشی نکسوس سالی یک مرتبه عرضه می‌شود. قیمت پایین، امکان شارژ به صورت بیسیم، عملکرد سریع و به روز رسانی سریع سیستم عامل از جمله ویژگی‌های بسیار خوب این محصول به شما رمی‌رود.
  • ۹۳/۰۲/۲۷
  • MOHSEN HEYDARI BEHFAR

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی