آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

مشخصات بلاگ
آی تی جار            ITJAR.BLOG.IR

به نام خدا
باسلام خدمت تمامی کاربران فارسی زبان
این وبلاگ رو برای کمک کردن به شما درباره
مسائل رایانه ای ساختم
امیدوارم به درستی ازش استفاده کنید
تمامی سایت هاووبلاگ هایی که تمایل دارند
بااین وبلاگ لینک کنند
درصورت سیاسی نبودن اطلاع دهند
تابه لینک اضافه شوند
لطفا در انجمن گفت و گو این وبلاگ عضو شوید و مارا در ارائه اطلاعات بهتر یاری کنید.
با تشکر گروه فناوری اطلاعات آی تی جار

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

شرکت مایکروسافت در جریان برگزاری همایش سالانه TechEd 2014 بخش اصلی سخنرانی خود را به معرفی پلتفورم ابری Azure اختصاص داد.

نکته قابل ملاحظه در جریان برگزاری این کنفرانس به نمایش گذاشتن Office Graph و معرفی ابزار جدیدی موسوم به Oslo بود که گفته شد مایکروسافت هم‌اکنون در حال کار کردن روی آن است.


 به نقل از وب‌سایت pcworld، شرکت مایکروسافت نخستین بار در مارس سال جاری طی همایش SharePoint Conference ابزار Oslo را معرفی کرد.

این ابزار در اصل به عنوان یک قابلیت کاربردی برای نمایش اطلاعات در Office Graph محسوب می‌شود.
ابزار Oslo اطلاعاتی را به نمایش می‌گذارد که بیشترین نزدیکی را با خواسته‌های شما دارد. علاوه بر این، ابزار یاد شده امکان می‌دهد محتوای موجود فیلتر شود تا به راحتی بتوانید به آنچه که نیاز دارید دسترسی پیدا کنید.

شما از داخل این ابزار می‌توانید گزینه‌های مختلف را انتخاب کنید که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: نمایش داده شده به من، ویرایش شده توسط من، مورد پسند من قرار گرفته، به اشتراک گذاشته شده توسط من و مشاهده شده توسط من.

با این فیلتر‌ها به راحتی می‌توانید اطلاعات را غربال‌گری کنید و در کوتاه‌ترین زمان تنها آن بخش از محتوای مورد نیاز خود را در اختیار بگیرید.
فیلترهای موجود در ابزار Oslo بسیار کاربردی به نظر می‌رسند. زیرا نحوه فعالیت آن‌ها شبیه نوع تفکری است که بیشتر کاربران هنگام جست‌وجو به عنوان بخشی از اطلاعات انجام می‌دهند.

به عنوان مثال، شما دقیقا به خاطر نمی‌آورید که اطلاعات مورد نظرتان در مورد چه چیز بوده یا چه کسی آن را ارسال کرده است. اما شما به‌خوبی به خاطر دارید که یک شخص یک مطلب به‌خصوص را با شما به اشتراک گذاشته است.

دو ابزار Oslo و Office Graph در کنار یکدیگر یک موتور جست‌وجوی شخصی را در اختیار شما می‌گذارند.
این موتور جست‌وجو نه تنها بر اساس کلیدواژه‌ها خدمات خود را ارایه می‌دهد، بلکه همه چیز را در مورد شما می‌آموزد تا هوشمندانه‌تر جست‌وجو کند و بتواند بهترین اطلاعات را که با خواسته شما سازگاری دارد پیدا کند. 

  • ۹۳/۰۲/۲۸
  • MOHSEN HEYDARI BEHFAR

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی