آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

مشخصات بلاگ
آی تی جار            ITJAR.BLOG.IR

به نام خدا
باسلام خدمت تمامی کاربران فارسی زبان
این وبلاگ رو برای کمک کردن به شما درباره
مسائل رایانه ای ساختم
امیدوارم به درستی ازش استفاده کنید
تمامی سایت هاووبلاگ هایی که تمایل دارند
بااین وبلاگ لینک کنند
درصورت سیاسی نبودن اطلاع دهند
تابه لینک اضافه شوند
لطفا در انجمن گفت و گو این وبلاگ عضو شوید و مارا در ارائه اطلاعات بهتر یاری کنید.
با تشکر گروه فناوری اطلاعات آی تی جار

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

با سلطان فناوری‌های پوشیدنی آشنا شوید !

جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۳۲ ب.ظ


به نظر شما بزرگ‌ترین و موفق‌ترین فناوری پوشیدنی جهان کدام است؟ دست بند نایکی؟ محصولات سایر برندهای بزرگ؟ پاسخ این سوال برای بسیاری شگفت‌آور خواهد بود. با ما همراه باشید تا با سلطان فناوری‌های پوشیدنی آشنا شوید.


شاید باور این امر سخت باشد که در میان این‌همه نام بزرگ و شرکت‌های غول؛ محصولی با نام fitbit به‌عنوان برترین فناوری پوشیدنی در رده استقبال مشتریان از محصولات محسوب گردد. این محصول در حال حاضر نزدیک به نیمی از کل بازار فناوری‌های پوشیدنی را در اختیار گرفته است و نمی‌توان انتظار داشت که به این زودی شاهد افت این ابزار همراه باشیم.

فیت بیت را می‌توان در رده گجت‌های سلامتی رده‌بندی نمود، این محصول به شکل یک مچ‌بند الکترونیکی، خدمات بسیار خوبی را به کاربران خود ارائه می‌کند و به همین دلیل نیز در آمار به‌دست‌آمده در سال ۲۰۱۴، فیت بیت با دارا بودن نزدیک به پنجاه‌درصد از کل سهم بازار فناوری‌های پوشیدنی، تاج‌وتخت این رده را به نام خود زده است.

در حال حاضر در سراسر جهان، مصرف‌کنندگان گجت‌های دیجیتالی از تعداد ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه ابزار پوشیدنی استفاده می‌کنند و در این میان تقریبا یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار عدد از دستگاه‌های مورداستفاده، فیت بیت است. نزدیک‌ترین رقیب برای این گجت محبوب، محصولی با نام Jawbone بوده است که در رده دوم و البته با اختلافی بسیار بالا نسبت به فیت بیت، جا خوش کرده است. فروش کلی دست بند شرکت نایکی یا همان فیول بند، بسیار کمتر از حد انتظار بوده است و شاید ناامیدکننده‌ترین محصول موجود در رده فناوری‌های پوشیدنی را بتوان مچ‌بند فیول نایکی دانست. جالب اینجاست که سهم این دستبند شرکت نایکی در بازار فروش، کمتر از ده درصد بوده است و به همین دلیل نیز نایکی اعلام کرده است که قصد دارد تا تولید این محصول را متوقف سازد.


جالب اینجاست که در رده ساعت‌های هوشمند نیز ساعت پیبل توانسته است تا صدرنشین باشد و رقمی نزدیک به ۳۵ درصد از کل فروش بازار جهانی را در اختیار داشته است. در این میان سونی و سامسونگ را می‌توان به‌سادگی مغلوب این ساعت محبوب و کارآمد دانست و برتری پیبل، به‌طور کامل سزاوارانه بوده است.

ساعت گلکسی گیر نیز در حال از دست دادن مخاطبین خود است و در سال جاری میلادی، سهم این محصول از کل بازار جهانی به میزانی کمتر از ۲۳ درصد رسیده است که می‌تواند برای سامسونگ، به‌عنوان یک زنگ خطر و هشدار جدی تلقی گردد. البته شرکت اپل نیز با توجه به شرایط پیش‌آمده می‌تواند الگوی مناسبی را برای عرضه ابزارهای پوشیدنی خود در نظر بگیرد و فناوری‌های ویژه خود را به نحوی عرضه نماید که رد بازار توفیق قطعی داشته باشد.

  • ۹۳/۰۳/۰۲
  • MOHSEN HEYDARI BEHFAR

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی