آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

آی تی جار ITJAR.BLOG.IR

وبلاگ فناوری اطلاعات آی تی جار

مشخصات بلاگ
آی تی جار            ITJAR.BLOG.IR

به نام خدا
باسلام خدمت تمامی کاربران فارسی زبان
این وبلاگ رو برای کمک کردن به شما درباره
مسائل رایانه ای ساختم
امیدوارم به درستی ازش استفاده کنید
تمامی سایت هاووبلاگ هایی که تمایل دارند
بااین وبلاگ لینک کنند
درصورت سیاسی نبودن اطلاع دهند
تابه لینک اضافه شوند
لطفا در انجمن گفت و گو این وبلاگ عضو شوید و مارا در ارائه اطلاعات بهتر یاری کنید.
با تشکر گروه فناوری اطلاعات آی تی جار

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان



در دنیای شلوغ و پرتردد این روزها با توجه به افزایش هزینه‌ها و تغییر شیوه‌های زندگی افراد، محل سکونت از خانه‌های بزرگ ویلایی به آپارتمان‌‌نشینی تغییر شکل یافته است. بدیهی است با تغییر محیط زندگی ابزار و ادوات آن نیز شکل جدیدی به خود گرفته است.


 این روزها شرکتهای بزرگ تولیدکننده لوازم خانگی در پی تولید محصولاتی هستند که حداقل فضا را اشغال کرده و در کمترین فضا بهترین و کاملترین خدمات را به مصرف‌کنندگان ارائه دهند.

در این میان، با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی و آمیختگی آن با زندگی هرروز افراد در هر آپارتمان یا خانه می‌توان چندین ابزار تکنولوژیک نظیر تلفن همراه، تبلت، لپ‌تاپ و کامپیوترها را مشاهده کرد که به تعداد افراد خانواده افزایش یافته و جزء لوازم ضروری زندگی امروزی شده اند. در این فضا، کامپیوترهای خانگی سنتی فضای قابل توجهی را اشغال می‌کنند. تصور کنید که مجبور باشید دریک اتاق کوچک، یک میز کامپیوتر بزرگ با کلی لوازم از قبیل کیس، مانیتور، اسپیکر و وسایل دیگر را جای دهید .

it_photo_91363

البته این بهترین حالت از این ماجرا است. چرا که در برخی خانواده ها بیش از یک کامپیوتر رو میزی وجود دارد. برای حل این مشکل، چند سالی است که نسل جدیدی از کامپیوترها به بازار آمده‌اند که در کشور ما هنوز چندان شناخته شده نیستند. این کامپیوترهایAll-in-One در ایران با نام کامپیوترهای بدون کیس شناخته می‌شوند. در واقع در این نسل جدید از کامپیوترها، تمامی قطعات سخت‌افزاری و لوازم جانبی نظیر اسپیکر، وبکم، میکروفون و…روی قاب نمایشگر تعبیه شده و آنها را به جایگزین مناسبی برای کامپیوترهای سنتی بدل کرده است. این کامپیوترها تنها به اندازه یک نمایشگر فضا اشغال می‌کنند. با استفاده از این محصولات دیگر خبری از سیمهای در هم تنیده، کیس و اسپیکر و لوازم جانبی جایگیر در محیط کوچک آپارتما‌ن‌ها نیست. مضاف بر این ها کامپیوترهای بدون کیس با داشتن ظاهری زیبا و شکیل، و موس و کیبرد فاقد سیم به زیبایی محیط خانه می‌افزایند.

lenovo-ideacentre-a600-all-in-one-desktop

هزینه‌های مربوط به مکان زندگی در مورد فضاهای اداری بیش از اینها که گفته شد حائز اهمیت است چراکه در کلان شهر تهران قیمت خرید ملک تجاری یا اداری به ۱۵ تا۲۰میلیون تومان می‌رسد، حال اداره یا شرکتی را در نظر بگیرید که ۶۰سیستم کامپیوتری در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد با توجه به این که هرسه قطعه کیس کامپیوتر به میزان یک متر فضا اشغال می‌کند می‌توان نتیجه گرفت با استفاده از کامپیوترهای بدون کیس، این شرکت به میزان ۲۰متر در فضای خود و در پی آن مبلغ ۳۰۰ تا۴۰۰میلیون تومان در هزینه‌های خود صرفه‌جویی خواهد کرد مضاف بر اینکه به زیبایی فضای کار خود افزوده و دیگر محیط میزها با لوازم جانبی کامپیوترهای قدیمی شکل نامنظم و شلوغ به خود نخواهد گرفت.

گزارش از: حسین عالیان

  • ۹۳/۰۵/۲۳
  • MOHSEN HEYDARI BEHFAR

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی